SAS Julekalender 2009

ILS2

ScanFlyer Gold
Danskene er først ute med dagens tilbud (1. des). De tilbyr tur/retur Berlin for 695 DKK (11. januar - 31. mai).
Sverige: Samme destinasjon, men kortere reiseperiode (til 31. mars) - 495 SEK én vei.
Norge: Åpner ikke luken før kl 09:00.

Både det svenske og danske tilbudet bookes i 25%-klasser.

Last edited:
2 tilbud i dag, Milano fra 545,- og Kristiansand fra 345,-
I tillegg et pakketibud til Milano 3115,- for reise og tre netter på 3 stjerners hotell..
Reiseperiode 18. januar til 22. mars.

Ser jo lovende ut dette! I fjor hadde de jo stort sett bare pakkereiser, nå kan man få billige enveisbilletter også!

Da sitter jeg klar og venter på 09.00 "flighten" med SK Julekalender, men 42 minutter etter beregnte avgangstid har den fortsatt ikke tatt av...

Ikke en pangstart akkurat...

Hos meg kom den helt greit opp kl. 09.00 sharp.
Milano og Kr.sand. Et helt greit tilbud, men de prisene er så godt som umulige å få tak i dersom man skal reise bort en helg.

Hos meg kom den helt greit opp kl. 09.00 sharp.
Milano og Kr.sand. Et helt greit tilbud, men de prisene er så godt som umulige å få tak i dersom man skal reise bort en helg.

Kommer ikke opp noe til meg....kan det være IE som sperrer....??

Edit : Hmmmm kommer ikke opp noe .se eller.dk sidene heller til meg...merkelig...

Dere går ikke glipp av noe. Samme priser som under salget som nettopp var, men tilgjengeligheten er enda dårligere på grunn av den nevnte kampanjen. Bonuspoeng kan man også glemme ettersom 'Core-SAS' har gjort at alle dårlige ideer nå er under samme tak. Det betyr at svenskenes V-klasse fra tidligere år er nedstemt av norske og danske fantasier om middels priser med null opptjening ;)

Løp og kjøp - hos konkurrenten!

Bonuspoeng kan man også glemme ettersom 'Core-SAS' har gjort at alle dårlige ideer nå er under samme tak. Det betyr at svenskenes V-klasse fra tidligere år er nedstemt av norske og danske fantasier om middels priser med null opptjening ;)

V-klasse gir fra 1. november kun 25 prosent opptjening, så det hadde ikke hjulpet mye om billettene hadde vært i denne klassen. Jeg har egentlig ikke så store problemer med at SAS bare gir 25 prosent på kampanjepriser, men det er komplett uforståelig at f.eks. ikke W-klasse gir 100 prosnet opptjening.

Ellers ser jeg ingen grunn til å dømme kalenderen nord og ned etter bare en dag. Når det bare går ni timer mellom "Skandinavias største reisesalg" og "Julekalenderen", er det ikke så rart at det blir mye reproduksjon av priser og tilbud. SAS kunne kanskje kjørt reisesalget tidligere i november.

Kommer fortsatt ikke inn, benytter Firefox.

Jeg vet ikke om du har en av følgende addons : scriptblocker, betterprivacy, adblocker og liknende - men det er MYE som må godkjennes og tillates før firefox'n min viste noe som helst på den siden...

Jeg vet ikke om du har en av følgende addons : scriptblocker, betterprivacy, adblocker og liknende - men det er MYE som må godkjennes og tillates før firefox'n min viste noe som helst på den siden...

Firefox m/flash-blocker på Ubuntu her funker ikke. Får heller ikke opp spørsmål om å tillate flash fra SAS :angry:

Som en del annet på SAS-siten, eksklusivt innhold for de som kjører MS-IE

Har heller ikke få mail. Men når jeg får den skal jeg melde meg av. Tilbudene er nok ikke bra nok for meg, som synes det er dyrt å betale over 1.000 NOK t/r London...

Har heller ikke få mail. Men når jeg får den skal jeg melde meg av. Tilbudene er nok ikke bra nok for meg, som synes det er dyrt å betale over 1.000 NOK t/r London...

Så du er synsk og kjenner de neste 22 tilbudene :rolleyes:

Last edited:
Urealistisk? DY har en rekke reise til NOK 199 en vei i januar, februar og mars og enda flere til under 300 kr tilbake Oslo-London.

Oppfatter julekalenderen som tilbud, mens det som presenteres bare er "gode priser". Tror ikke på noen kupp, derfor melder jeg meg av.

Last edited:
Back