• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS innstiller

-RRF, kanskje ... Neppe. Man selger ikke charter med mindre man har ledig kapasitet og planlagt bemanning i perioden justeres tilsvarende. Problemet var ihvertfall før at man ikke tok nok høyde for sykdom - mistenker at dette ikke har endret seg siden jeg var i Bolaget ..

Selv har jeg valgt å være helt frittstående i mine syn på ting, noe jeg har blitt tildels kraftig kritisert for.
(...)

Jeg synes det er greit nok, og koser meg på forumet, og på treffene vi har av og til.

Fortsatt god kveld!

Litt urettferdig å quote deg I utgangspunktet for det var ikke ditt utsagn, men jeg mener at det lite konstruktivt å lempe ut slike påstander. Alle har rett på sin mening, og sterke debatter basert på en viss grad av fakta er kanon. Samme som at bakgrunnen for denne tråden var ryddig I utgangspunktet.

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Vel, når det er SK som mangler er det en ikkesak. Men hvis det er DY som mangler, er det full krig her inne.

Det står jo at det er mangel på kabinbesetning, og da er det vel ikke noe mer å gjøre ut av det.

Nå har vel ikke DY's mangel på crew hvert noe diskusjonstema her inne, derimot OPS'en dere's måte å forsøke å løse dette på.

At SK mangler crew er ikke noe nytt, den skvisen har de vært i mange ganger, så mange ganger vel at de begynte å ta inn igjen pilotern om jeg ikke husker feil.

Men det som KAN anspore til debatt, det er hvordan det utvikler seg, jfr. OCC's overførsel til ARN, vi vi se at de OCC ansatte ikke er like villige til å snu hver stein for å staffe opp ved sykdom? Eller står de last og brast until Kingdom Come?
Da kan denne tråden bli lang

Back