SAS har lagt seg ut med krenkenettet med ny reklamefilm

Det er lov å si at man bommet... og ikke har noen eksempler å komme med.
Hvordan kan jeg komme med eksempler på noe som ikke finnes, jeg har absolutt ikke bommet men har veldig anderledes erfaring enn det du har, vi har ikke lokale kontorer i Russland som kommuniserer (dette er 2020 !)

Det er også helt utrolig at vi diskuterer LGBT rettigheter i 2020 - vi lar ikke Russlands standarder styre hvordan vi behandler ansatte i 2020

Det begynte vel med en flyreklame .....

-Det var en reklame fra noen som bruker fly til å tjene penger til sine medeiere.
-Ikke at det er noe galt i å tjene penger, men vi må kunne skille forretninger fra flyene.

-Trodde dette var er et et forum hvor vi diskuterte om fly, ikke om kommersielle aktører....

Scooter01

Last edited:
Nesten enig! -men hvorfor diskuteres dette egentlig i et flyforum?
Fordi noen; ikke skjønte poenget mitt om hvordan SAS hadde blitt lurt, ønsket vise politisk korrekthet, selv om det ytterligere undrestreket hvor lite vedkommende hadde forstått, og angrep meg av gammel vane.

-Da er det vel på tide å skille de kommersielle aktørene fra utstyret de bruker.

-nei, dette blir jo altfor galt. -hvordan kunne de maskinene vi elsker eksistert uten at det var noen som trodde at de kunne tjene penger på dem? -I'm starting to get confused..

Scooter01

Last edited:
Uten at noen hadde kunne tjent på det hadde det blitt utviklet fint lite fly og drevet fint lite flyselskaper. Og uten reklame hadde de heller ikke solgt stort.

Så var bare utfordringen å ikke la seg lure av noen som vil bruke selskapets kommunikasjonsbudsjett til å drive politisk propaganda.

Last edited:
Back