Skal på en jobbtur til Berlin med SK, men kollega som har bestilt reisen er ikke å få tak i. Jeg vet hvilke flighter som er booket, men skulle gjerne hatt tilgang til PNR (Amadeus). Er det noen med rett tilgang som kan hjelpe?
Sas sin internettbestiling ville ikke tillate meg å legge inn familiens EB-numre. Dette går selvfølgelig ikke an å gjøre på hjemmesiden deres i ettertid. Finnes det en alternativ nettside en fortsatt kan bruke til dette, eller må jeg krype til korset og bruk chat? LOT dot com kunne vel brukes tidligere, men den muligheten er vel blokkert nå.
For øvrig fantastisk at en fortsatt ikke kan booke bonusbilletter uten trøbbel. Hjalp ikke mye å være blant de utvalgte på mandag, når jeg enda ikke har kommet gjennom med en booking.
Så forresten at billetten min var "SAS VIP GO", men det gav ikke noe seteblokkering.
Trodde LH hadde sperret denne muligheten for lenge siden, men det funket som bare det. Takk for tipset.
Hvordan la du nr. inn? Jeg har ikke lyktes de siste to gangene jeg har prøvd.
Hei,
Skal bestille flybilletter via ARN, fredag den 19.juni, men det går KUN 3 avganger OSL-ARN den fredagen. Svensk SAS-chatmedarbeider skylder på svensk 'midtsommar' - men de kan de virkelig ikke kutte morgenavgangene til ARN? Hva med all feed inn til ARN?
Første avgang går 10:55 (som er alt for sent...).
Vil det komme flere avganger?
Og hvorfor har ikke SAS i Norge noen avganger den dagen? DY flyr som normalt (også med svensker DY4xxx).