Det var vel som regel 2 x daglige fra OSL + 4 eller 5 fra CPH? SK flydde vel GOT-FRA også inn på 00 tallet om ikke lenger?
PDF tidtabellen til STAR fra Mai 2011 viser følgende for SAS til FRA:
CPH: 3 daglige (MD81/MD82). Tror som nevnt tidligere at de var oppe 4-5 daglige en periode.
OSL: 3 daglige (B736/B738).
ARN: 3 daglige (B73G/MD82). De var vel oppi 4 daglig en periode.
Og som sagt så fløy de vel også FRA-GOT en periode også.
Edit: PDFen fra August 2008 viser:
CPH: 5 daglige (A319/MD81/MD82/ MD87)
GOT: 2 daglige (B736/MD87)
OSL: 3 daglige (B736/ B738)
ARN: 3 daglige (B736/ B738/ MD82)
Tar jeg ikke helt feil så surnet forholdet mellom Lufthansa og SAS kort tid etter på og JV de hadde mellom Tyskland og Skandinavia ble avsluttet.
Siden SAS og Lufthansa på den tiden hadde full JV på Skandinavia-Tyskland er det litt vanskelig gjøre en helt 1:1 sammenligning bare ved å se på SAS sin frekvens i dag sammenlignet med den gang. Så lenge de hadde JV spilte det liten rolle hvem som faktisk fløy.
Det var såpass. Med fare for at tråden burde flyttes til den historiske delen av forumet, men hvordan var frekvensene til LH på den tiden og hvordan så det egentlig ut til MUC?
LH flydde vel også til DUS frem til den HUBen ble avviklet?
Med fare for å gå for langt tilbake, men la oss ta grensen ved 20år (2004), så har vel MUC-OSL "alltid" være 3x daglig med Lufthansa, også has SAS litt innimellom fløyet en gang. Derimot så har MUC-OSL gårr fra CRJ-700/900 via 737-500/300 til A320/A321, så vekten har vært i kapasitet og ikke frekvens, før inntil helt nylig.
OSL-DUS har jo "alltid" vært en SAS rute. Stort sett 1x daglig med 737 (etterhvert 320), men når LH forsøkte få til litt mer longhaul fra DUS så satte de inn en egen morgenavgang med CRJ. I dag derimot flyr jo SAS opptil 2x daglig OSL-DUS, litt avhengig av ukedag og sesong, så her har de vel aldri vært større.
Ellers back in the days, hadde jo Lufthansa 3x daglig HAM-OSL med CRJ-200