• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS flytter CPH-BLL/AAR fra QI til JT fra 03/14

Det er nok slutt på de tider der enkelte selskaper ble hoffleverandør av flytjenester.
Nå er det hard konkuranse om oppdragene og JT har vist seg å være et kostnadseffektivt selskap.
De har hatt en imponerende vekst siden starten for få år siden.
 
Jeg leser at JT skal fly ruten BLL - ARN. Kommer de inn på ruten BLL - OSL også? I dag flys denne av SAS med 737 maskiner med base i Oslo, noe som ofte er litt overkill - særlig med tanke på at BA (Sun Air) og DY også flyr ruten.

Om SK benyttet ATR så kunne de vel fly denne daglig og virkelig ta opp kampen med BA, som tar seg klekkelig godt betalt (3000 - 5000 for en tur/retur billett).
 
Jeg leser at JT skal fly ruten BLL - ARN. Kommer de inn på ruten BLL - OSL også? I dag flys denne av SAS med 737 maskiner med base i Oslo, noe som ofte er litt overkill - særlig med tanke på at BA (Sun Air) og DY også flyr ruten.

Denne flys av maskiner basert på ARN
 
Back
Top