• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS flygplan med mera köpes, även Wideröe

sas_bobby

Newcomer
SAS flygplan med mera köpes, även Wideröe

Hej! Mitt namn är Robert och jag bor i Sverige. Jag är ny här i forumet, som jag tycker är super. Jag letar efter SAS flygplan i skalan 1:200 eller större. Boeing 737, MD80 serien (de nya färgerna de hade innan de tog ur bruk), Airbus 320/321, Boeing 747 och DC10. Även Widerö flygplan. I nyskick. Även tröjor/polotröjor, klistermärken, pennor, pins, keps osv med SAS logo, klistermärken osv, (nya eller som nya). Betalar gärna med banköverföring eller Google Wallet.

OBS! Endast SAS och Widerö. Får man skriva sin e-post här ? Tack på förhand!

Re: SAS flygplan med mera köpes, även Wideröe

Hej! Tack för ditt meddelande! Kan du skicka lite bilder på flygplanet ? Tack på förhand. Mvh Robert

jeg har en SAS A340-300 i 1:100-skala til salgs

Hej Christian! Tack för ditt meddelande! Har du möjlighet att maila lite bilder på flygplanet ? Ha en bra kväll! Mvh Robert

Hei.

Jeg selger dette MD-81 OY-KGZ i 1:100 fra Fratelli Cesana

Back