SAS-Flybussen i Oslo med gratis internett.

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Til min store glede her jeg sitter på SAS-Flybussen er det faktisk gratis internett. Er dette nytt? Trodde det bare var gratis i TRD.

De fleste busser som kjører rundt nå har trådløst internett, Timekspressen har bl.a hatt dette nå fritt for sine passasjerer i over ett år.

SAS Flybussen innførte dette i begynnelsen av sommeren, de brukte det også i reklamen når de skulle markere seg som et alternativ i forbindelse med ombyggingen av Oslo S.

SAS Flybussen innførte dette i begynnelsen av sommeren, de brukte det også i reklamen når de skulle markere seg som et alternativ i forbindelse med ombyggingen av Oslo S.

Sitter på nevnte buss i skrivende stund og det funker som bare rakkern. Bra tilbud til reisende. Reisetiden går litt raskere enn tidligere ^_^

Last edited:
Sitter på nevnte buss i skrivende stund og det funker som bare rakkern. Bra tilbud til reisende. Tiden går litt raskere enn tidligere ^_^

Helt utrolig og ganske så revolusjonerende:p
Hvem hadde trodd det for et par uker siden:colgate::colgate:

Vært det siden starten av dette året mener jeg, NSB har tilbudt WiFi på Lillehammer - Skien i snart to - tre år (?)

Mange som ikke er helt med her skjønner jeg.. ;-)

Tja, jeg har ikke kommet meg på nett på Flytoget. Det er WIFi der, men det har vært en blindgate. Iflg. servicepersonalet var det kun en test, og det var ikke stabilt.

Sitter på nevnte buss i skrivende stund og det funker som bare rakkern. Bra tilbud til reisende. Reisetiden går litt raskere enn tidligere ^_^

Ja, kjørte bak nevnte buss i kø i går, og det funket som rakkern der også :lol: (disclaimer: jeg satt ikke bak rattet)

Vært det siden starten av dette året mener jeg, NSB har tilbudt WiFi på Lillehammer - Skien i snart to - tre år (?)

Vet at det er på Regiontogene til gardermoen, men har tatt flytoget relativt ofte (kjører gratis) så da blir det de heller enn NSB. Men de har installert stikkkontakter på alle setene da. Så rekker du å lade pcen i 23-60 minutter alt avhengig av destinasjon..

Tja, jeg har ikke kommet meg på nett på Flytoget. Det er WIFi der, men det har vært en blindgate. Iflg. servicepersonalet var det kun en test, og det var ikke stabilt.

Uuuuh, da var jeg bare heldig de tre gangene i mai jeg tok Flytoget..går kun i NSB her.

Jeg har opplevd 2 ganger det siste året at det har vært internett på flytoget. Så det er vel svært sjeldent. Det er kanskje bare installert på ett togsett? Og i bruk når personellet ombord ønsker å ha det på?

Høres veldig rart ut, for der er det gratis internettlinjer. B-Box heter internettforbindelsen, og det er bare å koble seg til. Timekspressen linje 2 har hatt gratis internettlinjer for passasjerer siden oktober 2010.

Back