• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS fly i nesten ulykke på ARN

Replying to Topic 'SAS fly i nesten ulykke på ARN'

Originally posted by FBU 4EVER

Skulle likt å se et "punktert" fly!:spin:

Hadde ikke Aloha Airlines en gris for noen år siden som var relativt "punktert" da...?:biggrin

När jag var liten hade jag en badmadrass i form av ett Scanair-flygplan. Hade det gått hål på den skulle inte bara dagen blivit förstörd utan man skulle också haft ett punkterat flygplan...

Originally posted by LN-SSL

Originally posted by FBU 4EVER

Skulle likt å se et "punktert" fly!:spin:

Hadde ikke Aloha Airlines en gris for noen år siden som var relativt "punktert" da...?:biggrin

Merkverdig nok,med en gang jeg leste svaret ditt i går kveld,slo jeg på TV'n og der,på Discovery,var det akkurat begynt et program om akkurat denne Aloha-saken!:wow:

Jeg tenkte nok litt mer på et kollapset fly,nærmest som en Salvador Dali-klokke hvis du skjønner?:cool2

Back