Noen som vet om en liten overføring fra Club Carlson vil telle som hotellopphold?
Da kan jeg svare på mitt egen spørsmål, det teller

Noen som vet om en liten overføring fra Club Carlson vil telle som hotellopphold?
Da kan jeg svare på mitt egen spørsmål, det teller![]()
Da kan jeg svare på mitt egen spørsmål, det teller![]()
Hvor lang tid tok det fra du overførte fra CC til poengene ble kreditert EB?
Driver med denne bingoen. Tilbud fra Codan er innhentet, så den ruten regner jeg med skraveres hvilket øyeblikk som helst. Det betyr altså at jeg ved å få skravert ruten for hotell får inn totalt 9000 EB-poeng. Jeg er svært takknemlig for tips til hvordan jeg kan få gjort det med minst mulig innsats og penger!
I tillegg og mer interessant er at jeg har fått for forsikring (1000 poeng for uforpliktende tilbud fra Codan i høst),
Ta en tur med flybussen. Ser at flybussen er under "billeie".
Og kjøp noe på nettet. Feks en dvd til 20kr på cdon,og du har da "BINGO" og 3000 poeng
Hvordan klarte du det?
Ser ikke hvor man skal angi eurobonusnummeret når man melder seg for uforpliktende tilbud..
Noen som bekrefte at flybussen i Oslo går under leiebil?
Hvor finner dere mulighetene for å bestille avis og opptjening poeng? Finner ikke info om det på sas sidene lenger.
Dumt spm kanskje, men "3 på rad" som sas skriver er også 3 på rekke og skrå? Må nesten bli det for å klare 30.000 poeng.
Etter tre purringer fikk jeg i går endelig 500 poeng for tilbudet om prøveabonnement hos DN som startet før jul, fikk umiddelbart poeng for en rekke i bingoen også![]()
Flybussen går ikke under leiebil. Du må nok leie en bil fra en av Eurobonus partnere. Har du f.eks. Diners kort så kan du få 10-15% avslag på å bil hos Avis eller Budget. Sjekk hjemmesidene til Diners. http://www.dinersclub.no/privat/tilbud/rabatt-pa-leiebil/
Skal du tjene poeng for å bestille avis så finnes det her: https://www.sas.no/eurobonus/opptjen-poeng/flere-partnere/
Du tjener kun poeng på Dagens Næringsliv eller Economist.
"3 på rad" som sas skriver er også 3 på rekke og skrå.
Takk for gode svar barca!
Da får jeg vurdere et abb på Economist for å få 3000 for den ene skråruten.
Hvordan er det med "dagligvarer"? Må det være en trumf overføring eller kan jeg bruke Amex på meny og dermed få poeng, eller blir det bare registrert som betalingskort?