SAS Disney "Planes" 737-800 på Gardermoen

Re: SAS Disney "Planes" 737-800 på Gardermoen

Artig! Fløy med maskinen i går fra CPH til OSL som SK1478. Junior og jeg hadde uansett tenkt å se filmen, men nå blir det jo obligatorisk :-)

Så lenge reklamering gjøres på en såpass pen/stilig måte er det helt greit for meg!

SAS må tjene penger og om dette hjelper på at man beholder de fordeler man har ved å bruke SAS til en fornuftig pris, gjør det meg ingenting.. :-)

Hvorfor stusser du? De er jo et rent kommersielt sekskap.

Fordi jeg mener SAS bør holde seg for gode til å dekorere et helt fly for å markedsføre andre selskaper. At buss, trikk og drosjer gjør det betyr ikke at det er greit at SAS og andre identitetsbærere i luftfart gjør det, i mine øyne.

Hvis dette "tar av" blir det jo flott på flyplassene etter hvert, minimalt med identitet på flyene, bare en haug dekorerte fly med alt fra hummer og kanari påmalt.

Jeg sier fortsatt nei takk.

Fordi jeg mener SAS bør holde seg for gode til å dekorere et helt fly for å markedsføre andre selskaper. At buss, trikk og drosjer gjør det betyr ikke at det er greit at SAS og andre identitetsbærere i luftfart gjør det, i mine øyne.

Hvis dette "tar av" blir det jo flott på flyplassene etter hvert, minimalt med identitet på flyene, bare en haug dekorerte fly med alt fra hummer og kanari påmalt.

Da tror jeg det er best at du slutter å se på fly... For ditt eget beste bør du iallefall vertfall ikke se på flyene til LCC-flyselskapene!

SAS Disney "Planes" 737-800 på Gardermoen

Tja, Norwegian prøvde for noen år siden med reklame. Virker ikke som det var noe særlig god butikk siden de sluttet med det. Tror ikke du skal bekymre deg for at alle flyene blir reklameplakater. Men skjønner ikke hva du mener om at du frykter det skal komme på flyplassene. På stort sett alle flyplasser er det reklame overalt, CPH har f.eks reklame på broene.

Nå er det vel ikke hver dag det kommer en Disney storfilm om FLY, så at SAS og Disney har funnet sammen syns jeg er helt greitt.

Nice! Synd på at Sas ikke flyr til/fra Torp...

Her er en total avsporing...når SAS har helt kvittet seg med WF...finnes det noen som helst mulighet for at man får se SAS på Torp noengang? :)

Det kunne jo faktisk ha gjort sivil spotting litt interessant, noe annet enn kjipe maskiner i kjedelige farger ;)

Når det er sagt syns jeg ikke dette var helt vellykket, det ser litt halvferdig ut, men bedre enn originalen.

Back