Betyder dette, at der skal omregistres en mængde fly. Det danske SLV kan vil ikke have inspektionsret over svensk eller nosk reg. fly.
Mot slutten var de fleste 747ene solgt og leased tilbake med N-reg
Ut i fra at SAS har til tider operert N-Registerte maskiner (Mot slutten var de fleste 747ene solgt og leased tilbake med N-reg) saa vil jeg ikke tro at det er et krav at maskinene skal vaere registert i samme land som AOC.
Vilka tänker du på då?
Mot slutten var de fleste 747ene solgt og leased tilbake med N-reg
jeg kan i farten ikke komme på noen europeiske flyselskaper som ikke har registrert flyene sine i samme land som AOC'et. (det eneste jeg kommer på er Aeroflot, som har en del vestlige fly på VP-register, men de er ikke med i EU/EØS og lever under andre regler
jeg kan i farten ikke komme på noen europeiske flyselskaper som ikke har registrert flyene sine i samme land som AOC'et. (det eneste jeg kommer på er Aeroflot, som har en del vestlige fly på VP-register, men de er ikke med i EU/EØS og lever under andre regler.
SAS IC får eget AOC, forstå det den som kan. Men kan vel være at de drar den helt ut og gir alle business unit sitt AOC.
...og så kan man selge ut ett og ett selskap?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.