Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Betyder dette, at der skal omregistres en mængde fly. Det danske SLV kan vil ikke have inspektionsret over svensk eller nosk reg. fly.
Mot slutten var de fleste 747ene solgt og leased tilbake med N-reg
Ut i fra at SAS har til tider operert N-Registerte maskiner (Mot slutten var de fleste 747ene solgt og leased tilbake med N-reg) saa vil jeg ikke tro at det er et krav at maskinene skal vaere registert i samme land som AOC.
Vilka tänker du på då?
Mot slutten var de fleste 747ene solgt og leased tilbake med N-reg
jeg kan i farten ikke komme på noen europeiske flyselskaper som ikke har registrert flyene sine i samme land som AOC'et. (det eneste jeg kommer på er Aeroflot, som har en del vestlige fly på VP-register, men de er ikke med i EU/EØS og lever under andre regler
jeg kan i farten ikke komme på noen europeiske flyselskaper som ikke har registrert flyene sine i samme land som AOC'et. (det eneste jeg kommer på er Aeroflot, som har en del vestlige fly på VP-register, men de er ikke med i EU/EØS og lever under andre regler.
SAS IC får eget AOC, forstå det den som kan. Men kan vel være at de drar den helt ut og gir alle business unit sitt AOC.
...og så kan man selge ut ett og ett selskap?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.