SAS-dekaler till 737-800

Johan J

SAS-fan
Hej!

Jag undrar om det finns dekaler till SAS 737-800 någonstans. Har sett på aviationmegastore.com att det finns dekaler till SAS Brathens-maskiner men jag vill hellre att det skall stå Scandinavian Airlines på min modell...

Det finns ett ark från Airway Graphics International (Liveries Unlimited) för SAS 737NG men det är utgånget och svårt att få tag i.

Tack för svaren grabbar. Jag är just ute efter den nyare Scandinavian-märkningen, så LN-dekalerna passar tyvärr inte. Hittade en variant här till en 737-600: http://www.aviationmegastore.com/?s...591621f&action=prodinfo&parent_id=0&art=30802

Problemet är att det ser ut som om även "Airlines" är i grått/silver, vilket inte är korrekt... Fast jag kanske har fel?

Det var det arket jag menade ovan, som du säger är även "Airlines" fel. SAS-logon ser för övrigt inte klok ut, utlinjering i grått??!

Ett tips är väl att ha bevakning på Ebay, det kan dyka upp ett Airway Graphics-ark där. Eller annonsera i forumet på Airlinercafe.com och se om det ger utdelning!

Oh, just great! Jag får slå Russ en signal då! Tack för svaret, Ruben. Stort av dig att hänvisa till dekaler av ett annat märke, när du själv är dekalmakare. Dina passar säkert till något annat av mina kommande projekt.

Oh, just great! Jag får slå Russ en signal då! Tack för svaret, Ruben. Stort av dig att hänvisa till dekaler av ett annat märke, när du själv är dekalmakare. Dina passar säkert till något annat av mina kommande projekt.

Bare hyggelig Johan. Det viktigste må alltid være å at flest mulig
bygger sivilt, og at de får mulighet til å bygge akkurat det DE vil.

Happy modelling,

Ruben Husberg
www.lndecals.com

Hei Johan,

Russ hos AHS har mange igjen av dette arket til SAS sine B737NG, og til kun $10.00
Happy modelling,
Ruben Husberg
www.lndecals.com

Flott råd! Russell er svært hyggelig å handle med. Forøvrig har jeg en drøss med disse arkene selv, kanskje jeg har ett til overs. Skal sjekke i løpet av et par dager, så får du beskjed.

Hej JetBlue!

Tack för ditt svar. Jag har en B767 och en MD80 (bägge Scandinavian) på byggbordet innan det är dags för 737:an, så det är inte prio 1 för tillfället. Men har du eventuellt ett dekalark att sälja nu eller under hösten så har du definitivt en köpare!

Hej JetBlue!

Tack för ditt svar. Jag har en B767 och en MD80 (bägge Scandinavian) på byggbordet innan det är dags för 737:an, så det är inte prio 1 för tillfället. Men har du eventuellt ett dekalark att sälja nu eller under hösten så har du definitivt en köpare!

Ok, bare gi meg beskjed (PM), så ser jeg hva status er hos meg.

Back