• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS CV990 SE-DAZ

Olebno

ScanFlyer Gold
Da er den bestilt hos EZTOYS, SAS CV990 fra Inflight 1:200. Skal være klar for
levering i begynnelsen av februar 2016. Produsert i 120 eks.

SAS Convair CV990A Polished w/Stand SE-DAZ InFlight IF9901115P 1:200
Email to a Friend
Be the first to review this product

Availability: Preorder
*Estimated availability date: Feb 5, 2016

$107.00
Qty:
1
Add to CartOR
Add to Wishlist
Add to Compare
Quick Overview
Highly detailed InFlight Model diecast model airplane
SAS Scandinavian Convair 990A "Ring Viking" Polished w/ Stand Reg# SE-DAZ InFlight Model IF9901115P Scale 1:200
"Ring Viking" Polished
Limited production to 120 unites worldwide

Re: SAS CV990 SE-DAZ.

Flott modell. Men hos EZ-TOYS, så man ha tålmodighet med utgivelse datoer. Ser det står release 5 feb 2016. Men det kan jo bli forsinkelse å. Di setter jo et ? bak alltid.

Jeg sendte e-post til dem, og hørte om utgivelsene til SAS A330-300 og SAS A340-300 fra JC Wings.

Da svarte di. Flymodellene kommer ut den 20 nov. Ingen forsinkelser sa di.
Men noen dager fikk jeg mail, og di sa flymodellene kommer ut i Desember.

Men di er pre-order bestilt til meg. Så jeg kan godt vente på disse to flotte modellene.

Har handlet hos Eztoys i flere år. Release dato de opererer med får de fra fabrikkene. Det er det eneste de kan forholde seg til. Som du kanskje vet er det fabrikker i Kina som leverer til Inflight, Aeroclassics osv og det er ikke alltid kineserne er til å stole på. Dette kan vi ikke laste f.eks Eztoys og andre butikker for.

Så sant som du seier der.
Jeg har handlet hos EZ-TOYS i mange år selv.
Er meget fornøyd med dem.
Di er en god nettbutikk og veldig raske i levering.
Når jeg bestiller fra dem, så har jeg som regel modellen eller modellene mine i posten etter 1 til 2 uker i posten.

Back