SAS CV-440 1:400 fra Aeroclassic er kommet

Someone

Moderator
Medlem
Da har det kommet to nye 1:400 i SAS farger fra Aeroclassic. Begge er CV-440 og er henholdsvis SE-BST i hvit og OY-KPA i metall. Ser både eztoys og airlinereplicas.com har de inne

SE-BST.jpg

DY-KPA.jpg

Var forresten lenge siden det hadde kommet noe 1:400 i SAS farger nå, så begynte å bli på tide, selv om det er MYE som ennå mangler.

Itillegg hadde det vært morsomt om det kom noe fra Widerøe eller Norwegian i 1:400, eller aller helst noe gammel Braathens, med eller uten SAFE

2 flotte modeller som nå kommer !! Jeg gleder meg :) Tipper at vi nå også nærmer oss en SAS DC-7C modell i løpet av året.

For de som vil sa alle de flotte AeroClassics modellene som ble sluppet før helgen, så kan dere se her

Noen som vet grunnen til at det ikke finnes noen SAS 737-modeller i 1:400? Med tanke på hvor stor andel disse utgjør av deres totale flåte idag synes jeg det er litt rart.....det finnes jo trossalt ikke mindre enn 3 forskjellige SAS 330-300 modeller

Jeg har en SAS 735 og en Braathens SAFE 732 i en skala jeg ikke er helt sikker på, men små er de.

Modellene på vei til 4021 også, via Aviation Retail. Også jeg drømmer om en Friendship eller Fellowship i Braathens SAFE farger slik at min DC6 B LN-SUB kan få selskap.
Vet noen hvordan utvelgelsen hos forex. EC gjøres ?

Da er den bestilt sammen med en KLM 737-800 WL retro fra i går (LIS-AMS).
SAS CV-440 fløy jeg Værnes-Bodø-Andøya-Tromsø-Lakselv-Kirkenes i 68.
Det blir nr 17 i 1:400 i serien "SAS jeg har fløyet" (340 i 1:500).

Mangler da TAP 319 og 320 samt PGA Emb 145 og KLM 738 WL fra Siste to ukers tur til Portogal

Der har mine ankommet:) men dessverre fikk noen langfingrede tollerhender tak i dem hvilket kostet med 200kr ekstra :angry:

Back