SAS CRJ-900 kommer

Da ser det ut som den har ankommet sitt nye hjem.

Attachments

• Bilde 5.jpg
    Bilde 5.jpg
    14.1 KB · Views: 916
Jeg så den på radaren vi har her på jobb gitt :) Sikkert en flott maskin, og grattis med SK med helt nytt familiemedlem...

Inne 2309/2317LT hvis noen tar rundetidene ... :p

CR9 9000 OYKFA

STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2
02DEC YMX YYR 1300 1515 1339 1358 1532 1536 PH: 39
02DEC YYR CPH 1545 2145 1630 1653 2209 2217 PH: 45

PH - BOARDING, DISCREPANCIES AND PAGING (ACTIVITIES AFTER DEP CALL)

SI FERRY 1 ST CRJ-900 TO CPH

I utc tid
Hilsen
Ole

Alle LH sine CRJ900 har riktig utstyr som gjør at de vises, så hvorfor skulle ikke SAS sin vise ?

Hvordan fungerer denne siden http://www.vhf-online.dk/billeder/Mode-s_Online.htm...? Hvor er dette bildet fra - har aldri sett noe slikt på nett...

Så vidt jeg kan se på en snapshot akkurat nå så er det ingen SAS fly som vises, bortsett fra SAS Norge fly, og de er i tillegg markert med "Braathens Airways", som vel ikke har eksistert på noen år. Samtlige SAS fly har jo mode S transponder, så jeg forstår ikke helt hvordan noen vises, men ikke andre...

Anybody who knows...??

Hvordan fungerer denne siden http://www.vhf-online.dk/billeder/Mode-s_Online.htm...? Hvor er dette bildet fra - har aldri sett noe slikt på nett...

Så vidt jeg kan se på en snapshot akkurat nå så er det ingen SAS fly som vises, bortsett fra SAS Norge fly, og de er i tillegg markert med "Braathens Airways", som vel ikke har eksistert på noen år. Samtlige SAS fly har jo mode S transponder, så jeg forstår ikke helt hvordan noen vises, men ikke andre...

Anybody who knows...??

Alle SAS B737NG har den transpondertypen som viser posisjon. B737cl er det verre med, ihvertfall hos SAS. De fleset DY sine viser, bortsett ifra LN-KKE

Denne siden blir aldri oppdatert, derfor står det Braathen fortsatt :nor

First CRJ-900 delivered to SAS is seen here preparing for its first crew training flight taking it to Hamburg, Aarhus and Gothenburg.

Var Ole på plass, tro?

First CRJ-900 delivered to SAS is seen here preparing for its first crew training flight taking it to Hamburg, Aarhus and Gothenburg.

Var Ole på plass, tro?

Nej det var jeg ikke....idag skulle den forbi AAR 1ste gang, idet man lavede
en "unscheduled" skoleflyvning...den skulle gå til AAR for nogle touch and go, men desværre blev den så meget udsat, at jeg ikke så den..på vej tilbage til CPH drog den til GOT for nogel touch and go..imorgen den 05dec kommer den 2 gange til AAR, men jeg er ikke tilstede desværre..og begge gange vil det være mørkt når den kommer...første gang føre 0800lt on anden gang efter 1700lt...så det blive ikke mig som lægger billeder ud her
Hilsen
Ole

Back