SAS C klasse til Tel Aviv

Selvsagt ergerlig at spesielt champagnen ble borte i Europa, men folk har en tendens til å klage vel mye på SAS her inne spesielt siste tiden. Maten på business innen Europa syns jeg stort sett alltid har vært veldig bra, både i mengde og smak. Av det jeg har lest av folks opplevelser på dette forumet over en årrekke er at de stort sett er fornøyd med maten, og at SAS har hatt et veldig bra europeisk C-klasse produkt. I matveien er det flere andre selskaper som har noe å hente, f.eks. LH som gikk fra vondt til verre når de endret C-cl cateringen sin, og de har heller ikke champagne. Visste ikke at Calvados var borte på SAS, jeg har alltid drukket det ombord og crewet har ofte svart at de må sjekke om de har det ombord for det visste de ikke... Det indikerer vel at det ikke har vært konsumert de store volumene av det ombord og vil bli sterkt savnt, når man fint kan ta en konjakk eller whisky istedet.

En liten brannfakkel her.

For ikke lenge siden hadde jeg gleden av å fly SAS fra ARN til LPA , som jo er en relativ lang flytur i en 738.
Devider var på rad 4 , og hva skjer?
Når folk skal på do så stiller de seg helt automatisk i kø fra rad 5.
Ingen CC måtte noen gang på flygningen leke do-kø-vakt.
PAX var vel 170 Svensker, noen som kom inn via AirBaltic og en norbagge...

Påstand, det er Normenn som ikke eier folkeskikk, og ikke har innsikt nok til å forstå hvor køen helt naturlig skal begynne...

Om få dager skal jeg nok teste LPA-OSL , så skal vi se om teorien holder :(

Må man sette av en CC til å holde styr på tissetrengte voksne mennesker ?

Kun en person,ikke norsk stilte seg ved eco+ merke... ,de øvrige flooded galley

Back