SAS Business-kampagne til UK+DUB

Da er vi i gang! SEK 1534:- OSL-LHR og SEK 1949:- LHR-OSL, det vil si rundt NOK 3000,- t/r. Da er vi nesten nede på BAs nivå, de kjører for rundt NOK 2700,- t/r på sin billigbiz. Foreløpig finner jeg ikke mulighet til å bestille dette tilbudet på norsk side (sas.NO), men det kommer vel i løpen av dagen.

Ga opp SAS og internet, derimot så gikk det fint å bestille det på 05400. Riktignok hadde ikke agenten hørt om tilbudet, men hun fant det og jeg fikk bestilt meg en tur til London

Når jeg også hadde en voucher jeg måtte få brukt opp, ble sluttsummen veldig hyggelig :)

Tilbudet sa vel kun direkte flighter, men noen som har klart å være kreative? Blir opptjeningen i business 2000 poeng pr legg pluss 25% om EBG fra 4. mai?

I stand corrected :)
Så på poengsummen som dukket opp ved booking. Kanskje noen i SAS burde se på poengutregningen på bookingsiden...

Sjekket bare OSL-LHR, men det virker som det er svært god tilgjengelighet på dette tilbudet. Mulig alle dager, når jeg så på mai, selv om noen avganger er blokkert/fulle

Last edited:
Fikk kjøpt meg to turer til London. Lurte også på en Dublintur, men det blir neppe noe av.

Det ser ut til at booking på sas.no fungerer bra nå, og at det er veldig god tilgjengelighet på dette gode tilbudet. Positivt at SAS endelig tilbyr rabatterte billetter i Business innen Europa.

Det ser ut til at booking på sas.no fungerer bra nå, og at det er veldig god tilgjengelighet på dette gode tilbudet. Positivt at SAS endelig tilbyr rabatterte billetter i Business innen Europa.

Joda, men jeg synes det er skikkelig kjipt av dem å bare tilby dette ut fra OSL. Dersom jeg skal dra til LHR på dette tilbudet, må jeg altså kjøpe separat billett KRS-OSL i tillegg. Hvorfor ikke selge dem med tilslutning fra flere steder i Norge sa??

BF:cool2

Pröver og pröver, men faar ikke kommet i gang med bestillingsprosessen. Kommer til kampanjesiden, men der stopper det ogsaa. Noen som vet om bakveier?

Back