SAS Braathens med alarmberedskap på BGO
SK 4666 fikk indikasjon på at nesehjulet ikke var ute når det skulle lande på BGO i ettermiddag. Det tok to lave overflygninger , slik at folk på bakken kunne se at alt var ok.
Når det så kom inn for den endelige landingen, var det full katastrofeberedskap.
En mengde med ambulanser og brannbiler var kommet på plass. -Landingen gikk helt fint. Den bremset vel litt kraftigere ned enn vanlig så det ut som.
http://www.ba.no/nyheter/article1714404.ece
http://www.bt.no/lokalt/bergen/article397597
Ov video fra landingen finnes her.....
http://www.bt.no/btv/index.jhtml?file=/multimedia/tvh/tvh.asx?pid=15
Folk som var på flyshowet fikk oppleve noe helt annet enn det de hadde kommet for å se ! -Godt det gikk bra.
SK 4666 fikk indikasjon på at nesehjulet ikke var ute når det skulle lande på BGO i ettermiddag. Det tok to lave overflygninger , slik at folk på bakken kunne se at alt var ok.
Når det så kom inn for den endelige landingen, var det full katastrofeberedskap.
En mengde med ambulanser og brannbiler var kommet på plass. -Landingen gikk helt fint. Den bremset vel litt kraftigere ned enn vanlig så det ut som.
http://www.ba.no/nyheter/article1714404.ece
http://www.bt.no/lokalt/bergen/article397597
Ov video fra landingen finnes her.....
http://www.bt.no/btv/index.jhtml?file=/multimedia/tvh/tvh.asx?pid=15
Folk som var på flyshowet fikk oppleve noe helt annet enn det de hadde kommet for å se ! -Godt det gikk bra.