• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Braathens-krise - Ny mediekampanje

Herlov

ScanFlyer Gold
Ja, nå skal millionene få ben å gå på når SAS Braathens kjører i gang en kampanje for å berge skinnet sitt etter påske .. :skep

Noen som vil gjette på hva innholdet blir? Det holder vel neppe med "unnskyld" denne gangen.:p

Replying to Topic 'SAS Braathens-krise - Ny mediekampanje'

Denne:

veldig billige billetter får folk til å glemme hvor fæle SASBraathens har vært:nor

"Nå vil vi gjøre opp for oss, billige billetter til alle:skep "

Jeg ser for meg en sang av typen "Sammen for livet" med tilhørende musikkvideo hvor SAS crew og Braathens crew gir hverandre en skikkelig god klem, og at de omfavner ledelsen og er så glade så glade. hehehe. Så vi passasjerer får intrykk av at de er en skikkelig sammensveiset gjeng alle sammen.

Den kuuleste flyreklamen jeg kan huske å ha sett, er en gammel en fra BWIA (Trinidad & Tobago). De hadde laget sin egen musikkvideo til en kjent sang hvor refrenget var "We`ll take you there". De folka der nede kan virkelig synge, og man ble bare sittende å måpe hver gang den videoreklamen gikk på TV.

IMM

VG dømmer allerede kampanjen nedom og hjem i dagens utgave...(...det de ikke skrev var at kampasnjen i såfall følger utviklingen til VG...;) )

Kanskje det blir kampanjebilletter fra SAS Braathens i år likevel :) Begge selskapene ville ha fyllt 60 år i år, men tidligere har SAS avvist at det ville legges ut billige billetter for å feire dette, slik man gjorde da dem fylte 50 år.

Men må nok mer enn billige billetter vil jeg tro.

Nå hadde forresten tidspunktet vært ganske gunstig for å innføre gratis kaffe/te og frokoster ombord igjen...som plaster på såret. Tror at det hadde dem tjent på!

Originally posted by Hurum
Nå hadde forresten tidspunktet vært ganske gunstig for å innføre gratis kaffe/te og frokoster ombord igjen...som plaster på såret. Tror at det hadde dem tjent på!

De hadde det på lørdag! :nor

Servering og doble bonuspoeng!!!

Originally posted by HVI

Originally posted by Hurum

De hadde det på lørdag! :nor

Er redd det ikke er nok....
Et lite måltid på flyreisene til Nord-Norge + drikke, og gratis kaffe/te i Sør-Norge hadde vært smart. For det første tror jeg mange ønsker det...mange savner det...dessuten er det jo et godt tidspunkt å innføre litt mer servering...og få postivt blest. Norwegian vil uansett aldri begynne med det...og SAS Braathens har dermed tatt et steg i riktig retning ved å skille seg mer ut fra konkurrenten...og tilby mer enn DY. Tror SK hadde tjent på det. Kan ikke koste all verden heller siden en allerede har leveranser av mat/drikke til flyene....og siden det er jubileumsår så kunne dem sagt....gratis drikke mat ut året....i første omgang...da har dem ryggen klar og kan gå tilbake til null servering etterpå.

Bonuspoeng tror jeg ikke er aktuelt. ;)

Back