Tror ikke det, men det er vel fortsatt sånn at B737 har base på OSL og ARN mens A320 har base på CPH.
For å belyse spørsmålet nærmere så er det slik at det som regel er billigere å operere en flytype enn to. For hver flytype i flåten trenger man egen opplæring av personal, f.eks. typerating for piloter, kursing av flight attendants og teknikere som har peiling på flytypen. Slikt koster penger, spesielt i skandinavia hvor arbeidskraft nesten er mer verdifullt enn olje. Når de først skal ha flere flytyper er det nok lettere og mer økonomisk logistikk i å knytte en flytype til en bestemt base framfor å bruke dem hulter til bulter.
Står at det eksisterte fram til 1. oktober 2009. Rett under konsernstruktur står det dessuten:
Som en følge av reorganiseringen «Core SAS» ble de nasjonale selskapene i SAS slått sammen til en skandinavisk enhet den 1. oktober 2009. Driften er dermed ikke organisert i egne datterselskaper i de respektive landene.