grindstein
ScanFlyer Silver
I helga har jeg hatt turer med hennholdsvis LN-RPX (B736) og LN-BUG (B735)
Spørsmålet jeg stiller meg er da som følger. Hvor all verden har SAS ansatte vert når dem bestilte setene som er ombord i MANGE av NG maskinene til SAS? For makan til elendig sittecomfort i B736 som jeg fløy med på torsdag var så innsides dårlig, at hadde dyretransport hatt lignende forhold for dyrene hadde den ikke blitt godkjent av myndigheten til dyretransport.
Korsryggstøtten i seteryggen er alt for høyt oppe på seteryggen, så om man har ambisjoner om å ha rompa helt bak til seteryggen for man en vond og kunstig knekk på ryggraden, og da er det bare å glømme å få hvilt hode imot seteryggen. I B735 som jeg fløy idag var den rake motsettning. Glimrende sittecomfort, kjempegod støtte for ryggen hele veien opp, og i motsettning til torsdagen flight kunne jeg forlate flyet uthvilt uten en annspent rygg.
Etter helgas to turer husker jeg en av grunnene til at SAS blir valgt bort om jeg har valgmuligheter på flyvningene mine. Nemmelig de vonde setene i mange av NG maskinene til SAS.
Til orientering, jeg er 178cm på strømpelesten.
Spørsmålet jeg stiller meg er da som følger. Hvor all verden har SAS ansatte vert når dem bestilte setene som er ombord i MANGE av NG maskinene til SAS? For makan til elendig sittecomfort i B736 som jeg fløy med på torsdag var så innsides dårlig, at hadde dyretransport hatt lignende forhold for dyrene hadde den ikke blitt godkjent av myndigheten til dyretransport.
Korsryggstøtten i seteryggen er alt for høyt oppe på seteryggen, så om man har ambisjoner om å ha rompa helt bak til seteryggen for man en vond og kunstig knekk på ryggraden, og da er det bare å glømme å få hvilt hode imot seteryggen. I B735 som jeg fløy idag var den rake motsettning. Glimrende sittecomfort, kjempegod støtte for ryggen hele veien opp, og i motsettning til torsdagen flight kunne jeg forlate flyet uthvilt uten en annspent rygg.
Etter helgas to turer husker jeg en av grunnene til at SAS blir valgt bort om jeg har valgmuligheter på flyvningene mine. Nemmelig de vonde setene i mange av NG maskinene til SAS.
Til orientering, jeg er 178cm på strømpelesten.