Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by BU662
Jeg må aerlig tilgi at jeg ikke snuser på en drøyt poeng noen lengre. Tidliger ble jeg flinke i innsammling og klarte meg å holde sølv-status i heile fem år.
Men, med dette hva SAS lanserer nå ser jeg bare om jeg få en billett til rimmelig pris. Da kan forskjellen i pris vaere stor. SAS lanserer for tida TXL-OSL retour til 162 Euro, eller 1.300 NOK. Neste pris jeg fant ble 239 Euro, eller nesten 2.000 NOK. Inntjening av bonus-poenger er utrolig latterlig og man trenger 50 rundturer før man får en gratis-reise. Selvsagt må jeg da betale skatter og avgifter.
Originally posted by SQ 777
Et handicap med SK's web, er at i bookingprosessen vet du ikke hvilken bokstavklasse det er booket i, før du får bill. via e-mail og kortet ditt er fakturert uten refund.
Originally posted by OJB
Nå skal det være en uke's frist før reisen finner sted.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.