A AnteKratz Newcomer 15 Jun 2009 #1 Hej undrar om SAS byter ut dem analoga standby attitude/altitude mätarna till Digitala? eller är det bara vissa som dem har som kom med det som standard?
Hej undrar om SAS byter ut dem analoga standby attitude/altitude mätarna till Digitala? eller är det bara vissa som dem har som kom med det som standard?
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 15 Jun 2009 #2 Har disse digitale utgavene en helt egen strømkilde?
S Speedbird ScanFlyer Gold 18 Jun 2009 #3 Alle ex. BU maskinene har vel fortsatt de tre standby instrumentene? Har bilde som jeg tok i 2007, og jeg vet en del (om ikke alle) TU-registrerte NG'er fløy med three-pack'en inn til mars 2009.
Alle ex. BU maskinene har vel fortsatt de tre standby instrumentene? Har bilde som jeg tok i 2007, og jeg vet en del (om ikke alle) TU-registrerte NG'er fløy med three-pack'en inn til mars 2009.
S Speedbird ScanFlyer Gold 18 Jun 2009 #4 tripple-seven said: Ja, det tror jeg faktisk du har rett i, Martin Bra tenking. Click to expand... Faktisk, Erik - faktisk?? :drunk: :angry:
tripple-seven said: Ja, det tror jeg faktisk du har rett i, Martin Bra tenking. Click to expand... Faktisk, Erik - faktisk?? :drunk: :angry: