SAS åpner "Cafè Lounge" på TRD og TOS

Re: SAS åpner "Cafè Lounge" på TRD og TOS

Sytte klage!

Skal ikke si for mye, annet enn at jeg ser frem til å teste den sjøl. Men synes det var mye klaging. Er vel neppe et produkt det er "liv laga" for i utgangspunktet, i alle fall om det skal være jevnt påfyll av det de tilbyr. Så er jo også det (delvis) finansiert av eurobonus-partnere. Synes det er et greit tilbud, en kan ikke forvente en full lounge synes jeg.

Produktet har dessuten vært åpent i en dag, knapt nok, og SAS kommer helt sikkert til å gjøre justeriger etter hvert som de får tilbakemeldinger.

EIDT: Vil si at for min del, om jeg allerede reiser på plus eller har fått gull, vil det være en stor verdi bare med gratis kaffe, friskt vann og ikke minst frukt - og kanskje en muffin/bolle i ny og ne. Samt å slippe å gå frem og tilbake i terminalen for å lete etter plass.

Det er ikkje så ofte eg har sjans til å reise innom slike plassar, sidan eg stort sett er ein "GO-er". Men det siste må då vere det viktigaste? At det er ein plass å sitte ifred medan ein ventar.

Tja, for meg vil det vel være en av de viktigste tingene, egentlig. Mens for andre virker det ikke godt nok at der ikke serveres vin, sprit eller øl der. Som tilnærmet avholdsmann mener jeg nesten at det er et pluss ... :-)

Hahaha, stillhet? Mer folk og bråk i loungen enn utenfor [emoji23]

Som ellers rapportert; kun jus og kjeks, samt boller - mange boller. Du var uheldig kimpe [emoji16]

Nei, jeg tror jeg stikker ut herfra, lite fred å få [emoji13]

De som forventer vanlig lounge-standard har nok misforstått litt. Cafe Lounge skal jo være en light utgave av SAS innenriks lounge på OSL, som igjen er en light utgave av SAS utenriks lounge (som kan anses som "vanlig lounge"). Hvis noen ikke får sin daglige morgen-øl så tror jeg faktisk at de bare har godt av det. Man må vel virkelig ikke dytte nedpå med øl og vin hver bidige gang?

Hvis noen ikke får sin daglige morgen-øl så tror jeg faktisk at de bare har godt av det. Man må vel virkelig ikke dytte nedpå med øl og vin hver bidige gang?

Er det ferie så er det ferie!

De som forventer vanlig lounge-standard har nok misforstått litt. Cafe Lounge skal jo være en light utgave av SAS innenriks lounge på OSL, som igjen er en light utgave av SAS utenriks lounge (som kan anses som "vanlig lounge"). Hvis noen ikke får sin daglige morgen-øl så tror jeg faktisk at de bare har godt av det. Man må vel virkelig ikke dytte nedpå med øl og vin hver bidige gang?

Bryr meg ikke om ølen, heller stillhet - noe som er ikke-eksisterende på TRD.

Café lounge in Tromsø opens 26MAY15.

• Available for EBP, EBD, EBG and SAS Plus passengers
  • Situated in connection to SAS domestic flights
  • 97 square meters containing 90-95 seats
  • Café combined with working area
  • Modern workplaces with charging points including USB
  • Free WiFi
  • Open seven days a week. Opening hours will follow SAS schedule. Will open 60 min. before first flight and close approximately 30 min. before the last departure.
  • The daily operation will be handled by SSP staff.

Fra SAS SALES INFO

Noen som har tenkt seg innom på åpningsdagen og vil legge ut noen bilder? :-)

Det var stor aktivitet og forberedelser på gang der når jeg passerte forbi ca 1530 i dag. Stusset litt på plasseringen, men mulighetene er jo begrenset i en terminal ala TOS.

Glemte selvsagt helt å ta bilder. Loungen var litt mer kvadratisk enn den i TRD, og opplevdes derfor som noe større. Var kun fire personer inkludert undertegnede innom i går formiddag. Ellers alt likt som den på TRD.

Finner ikke info om det på sas sine sider, men gjelder sølvkort-dealen i cafe-lounges og? At de kan dra dit i juli,august og desember? Eller gjelder det bare vanlige lounger?

Back