• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS åpner 11 nye ruter i sommer??

Stoarn

ScanFlyer Silver
SAS åpner 11 nye ruter i sommer??

Jetphotos.net slik melder:

Scandinavian Airlines-SAS (Stockholm) will launch 11 new services from the Copenhagen and Stockholm hubs on March 28. From CPH it will introduce service to Athens, Krakow, Shanghai, Tampere, Venice and Zagreb. From Stockholm it will add flights to Dublin, Edinburgh, Manchester, Prague and Skelleftea

Kan noen bekrefte? CPH-KRK står ikke hverken i bookingsystemet eller annetsteds...

Re: SAS åpner 11 nye ruter i sommer??

SAS har da flydd ARN-DUB en stund? Oh CPH-ATH er heller ikke ny.

Og ARN-EDI har vært en sommerute i hvertfall i 3 år

Her tror jeg Jetphotos enten roter eller av slukt en pressmelding

Siden også Shanghai er nevnt, må dette være svært så gamle nyheter.

Jeg har sjekket olike sider, og nå ser jeg åt alle disse ruter har vært allerede åpnet, og tre av dem stengtes. Også Jetphotos melder korkje CPH-AES/KBP/SFO/DEL eller ARN-SVG/TOS/ZAG. Nå jeg vet åt noen er galt med JP...

ZAG er vel code share med Croatian, og VCE er ikke ny. Hvis det er rigtigt at PVG kommer
tilbage på kortet, hvor skal dette fly som skal bruges så komme fra ??
Tampere kan vel heller ikke siges at være en nyhed,og det eneste nye er vel så KRK.
På SAS siderne og CPH siderne står der ikke noget om disse ruter, så jeg er ikke sikker, men det virker tilat være en and
Hilsen
Ole

ARN-ZAG flys av SAS.se på eget metall i perioden 06JUN - 24OCT

ARN-ZAG
D5 SK 6051 09:35 - 12:05 B737-800
D13 SK6051 10:45 - 13:15 MD80

ZAG-ARN
D5 SK6052 13:05 - 15:35 B737-800
D13 Sk6052 14:15 - 16:45 MD80

Og, for norske flyreisende er det gode connections fra de aller fleste byer faktisk.

ZAG er vel code share med Croatian, og VCE er ikke ny. Hvis det er rigtigt at PVG kommer
tilbage på kortet, hvor skal dette fly som skal bruges så komme fra ??
Tampere kan vel heller ikke siges at være en nyhed,og det eneste nye er vel så KRK.
På SAS siderne og CPH siderne står der ikke noget om disse ruter, så jeg er ikke sikker, men det virker tilat være en and
Hilsen
Ole

Det måste være noget galt med jetphotos-kilder, det var vel nyheter fra forrige år. Slik har vi hverken PVG eller KRK.

Back