• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS ankomst/avgang på lørdager til/fra Evenes

Tarzan

ScanFlyer Silver
SAS ankomst/avgang på lørdager til/fra Evenes

Ble fortalt at SAS begynner med en daglig ankomst/avgang fra EVE på lørdager nå.
Ankomst kl.17.30 og avgang 17.55.

Er det bare nå i sommer mnd???
Noen som vet???

Men flott er det likevel.

Ganske vanskelig å komme seg til Oslo på lørdager fra EVE, med eller mindre man vil stå opp så tidlig og reise med DY sin morgen avgang kl. 06.35.

Re: SAS ankomst/avgang på lørdager til/fra EVE

Trodde du reiste med Kjos-gutten. Han har vel fortsatt to avganger på lørdager?

Joda.

Stemmer det. Norwegian har 2 daglige avganger fra EVE.
Jeg reiser med SAS og Norwegian fra EVE.

Hvis du lurte på det.

Ble fortalt at SAS begynner med en daglig ankomst/avgang fra EVE på lørdager nå.
Ankomst kl.17.30 og avgang 17.55.

Er det bare nå i sommer mnd???
Noen som vet???
Det er bare nå i sommer. Fra og med 27. jun til og med 8. aug., kan det virke som. For de som reiser med SAS er det i alle fall litt positivt at de svarer litt på Norwegian sin offensiv på Evenes - de flyr både til Trondheim, Bergen og Alicante fra Evenes nå i sommer. Mesteparten av flyene virker å være fulle - så skal du ha plass vil jeg ikke vente til siste liten med å bestille...

Jeg reiser oppover på mandager 17:55. Alltid fullt fly.

Back