SAS A321 på vei til Bergen?

BlackWolf

Newcomer
SAS A321 på vei til Bergen?

Sitter å ser på flightradar og ser at SK 2874 går med en A321-232 med reg. LN-RKK. Bruker SAS A321 på ruta til Bergen fast eller er det bare ett untak? Trodde ikke de gjorde det.

Re: SAS A321 på vei til Bergen?

Ofte A321 mellom BGO-CPH, den som overnatter er vel A321 hver dag tror jeg.

Stemmer at LN-RKK er på vei til BGO ;)
Etter hva jeg vet bruker de A320/21 ganske ofte?

EDIT: ble for sen ja..

A320 bruker de vel ikke, men A319/321 er vel rimelig ofte ja.

De bruker vel A321 nesten fast på den ene kveldsavgangen fra København og den ene morgenavgangen fra Bergen. Den nye kvelds- og morgenavgangen går med CRJ-900.

Fløy SK 2874 for et par dager siden. Da var det en A321 med helt vanvittig dårlig beinplass som fraktet oss til Bergen, så stor størrelsen på maskinen er ikke synonymt med stor beinplass.

Fløy SK 2874 for et par dager siden. Da var det en A321 med helt vanvittig dårlig beinplass som fraktet oss til Bergen, så stor størrelsen på maskinen er ikke synonymt med stor beinplass.

Er det noen som har antydet noe lignende? ;)

Nei, men jeg følte bare for å få sagt det ;)

Normalt er beinplassen hos SAS tilfredsstillende - særlig fremme i flyet - men dette var en skikkelig nedtur. Med unntak av nødutgangsetene virket det som det var samme pitch over hele flyet. Det var for øvrig lagt ut 'Charter TaxFree'-kataloger i setelommene, og jeg bare grøsser ved tanken på å ha den beinplassen mellom f. eks. OSL-LPA.

Normalt er beinplassen hos SAS tilfredsstillende - særlig fremme i flyet - men dette var en skikkelig nedtur. Med unntak av nødutgangsetene virket det som det var samme pitch over hele flyet. Det var for øvrig lagt ut 'Charter TaxFree'-kataloger i setelommene, og jeg bare grøsser ved tanken på å ha den beinplassen mellom f. eks. OSL-LPA.

Det skal være litt bedre benplass i mellom dør 1 og 2

SAS A321 har ikke rekkevidde for å fly feks OSL-LPA så det vil du( eller noen annen) neppe oppleve :D

Back