• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS A320

sk931

ScanFlyer Rusty
SAS får jo som bekendt nogle 2nd hand A320 ...er der nogen der har en ide om vornår, og især hvor de kommer fra ???

Hilsen Ole
 
Det har jeg ikke hørt noe om - men de skal vel få noen brukte 737-700'er - og det tror jeg var ex-easyJet maskiner.
 
Det har jeg ikke hørt noe om - men de skal vel få noen brukte 737-700'er - og det tror jeg var ex-easyJet maskiner.

G-EZKG er det nok for sent for - den ligger i deler på Kemble nå. Men det ser ut som G-EZKC og G-EZKD enda ikke er plassert så kanskje det er disse to 2004-modellene som kommer?
 
Hej Ole,

Jeg har forhørt mig hos en del piloter og de ved endnu ikke noget om, hvorfra vi evt. skal lease midlertidige A320. Der har verseret rygter om nogle Spanair-maskiner. Ligeledes nogle fra Lufthansa Italia, da de som bekendt skal lægge denne del af LH forretningen ned. Men rygter er rygter... Vi får se. Får jeg noget info, poster jeg det straks :))
 
Det har jeg ikke hørt noe om - men de skal vel få noen brukte 737-700'er - og det tror jeg var ex-easyJet maskiner.

SAS skriver følgende i pressemeldingen om nye Airbus-fly:

As part of the transition, all the MD80s in Copenhagen will be replaced by leased Airbus A320 and be completed by the end of 2014 which in turn will be replaced as from 2016 by the now 30 ordered Airbus A320neo.

Ellers kommer 15-16 Boeing 737-700 og -800 kommer f.o.m. neste år til Oslo- og Stockholm-basene.
 
Back
Top