Hei,
Jeg flyr over snittet mye, og ofte med SAS. I det siste har det blitt mye A320 innenfor skandinavia.
I går på SK1468, med avgang på CPH utpå kvelden. Etter takeoff bråkte det mer enn vanlig, og bråket fortsatt helt til påbegynt descent til OSL.
Det uvanlige, var også at emergency exit lysene forble tent. Når derimot bråket forsvant, så ble emergency exit lysene slukket.
Det kunne nesten høres ut som hjulene gikk opp, etter 30min cruise?
Da igjen gear down lyden kom på innflyvningen kom igjen emergency exit lightsene på og den klasiske plingen.
Kan det være mulig at vi fløy hele turen med gear down? Ser på flightradar så var vi høyt og fort, iforhold til gear limitations...
Jeg flyr over snittet mye, og ofte med SAS. I det siste har det blitt mye A320 innenfor skandinavia.
I går på SK1468, med avgang på CPH utpå kvelden. Etter takeoff bråkte det mer enn vanlig, og bråket fortsatt helt til påbegynt descent til OSL.
Det uvanlige, var også at emergency exit lysene forble tent. Når derimot bråket forsvant, så ble emergency exit lysene slukket.
Det kunne nesten høres ut som hjulene gikk opp, etter 30min cruise?
Da igjen gear down lyden kom på innflyvningen kom igjen emergency exit lightsene på og den klasiske plingen.
Kan det være mulig at vi fløy hele turen med gear down? Ser på flightradar så var vi høyt og fort, iforhold til gear limitations...