SAS 737-700 1:400 fra Phoenix.

Vi får se LN-NoR....

Det verserer stadig vekk rykter på nettet og Andrew Klein er ikke alltid til å stole på han heller. Men for all del, jeg håper at du har helt rett :-)

Espen

Ingen fare du kan bassere deg på en ny SAS i flåten din i Juli ;)
 
Er tilbøyelig til å være litt enig med Espen. Det er nå snart 3-tre år siden Andy bedyret et nå var SAS DC-7C, og en ny DC-6B rett rundt hjørnet. Hvis han nå kommer med ett eller annet fra Boeing eller Airbus så bør han skifte navn. Ikke noe Aeroclassics lengre.
 
Er tilbøyelig til å være litt enig med Espen. Det er nå snart 3-tre år siden Andy bedyret et nå var SAS DC-7C, og en ny DC-6B rett rundt hjørnet. Hvis han nå kommer med ett eller annet fra Boeing eller Airbus så bør han skifte navn. Ikke noe Aeroclassics lengre.

Andy driver ikke aeroclassics, de har pumpet ut en god del DC-10 i det siste og annet gammalt ræl, det er vel bare 320 og 330 familien de har som fortsatt er i produksjon hos airbus, resten er blitt pensjonert :P men de må tjene penger også og de har de beste airbus modeller som er laget så langt, så det synes jeg er bra, jeg vil heller ha en A321 enn en DC-7
 
Med hva som er releaset i det siste er det vel A319 og A321 som kan ventes. LN-reg er det vel bare på A321....

Espen
 
Jeg har en fin sticker fra "Propliner" (flyporno for godt voksne).
På den står det "Jets are for kids".
 
Jeg har en fin sticker fra "Propliner" (flyporno for godt voksne).
På den står det "Jets are for kids".

Ja du vet jeg er ikke så gammel enda at jeg fikk se propliners med stempelmotorer, jeg har bare jobbet med jet og turboprop så i min verden er en A321 finere enn en DC-7 :P
 
Ja du vet jeg er ikke så gammel enda at jeg fikk se propliners med stempelmotorer, jeg har bare jobbet med jet og turboprop så i min verden er en A321 finere enn en DC-7 :P

Det er greit det, og vi har alle våre favorittfly. Jeg synes også at A321 er fin, men holder fortsatt SAS DC-7C som mitt høyeste ønske for ny 1/400 modell, jeg var 9 år gammel da den ble pensjonert fra SAS tjeneste, og Aeroclassics har laget en svært god DC-7C modell så la den komme i SAS farger så fort som mulig! Det var ikke uten grunn de så stolt kunne skrive "First over the pole" over inngangsdørene. Så du trenger ikke kalle eldre flymodeller for "gammelt ræl"...
 
Det er greit det, og vi har alle våre favorittfly. Jeg synes også at A321 er fin, men holder fortsatt SAS DC-7C som mitt høyeste ønske for ny 1/400 modell, jeg var 9 år gammel da den ble pensjonert fra SAS tjeneste, og Aeroclassics har laget en svært god DC-7C modell så la den komme i SAS farger så fort som mulig! Det var ikke uten grunn de så stolt kunne skrive "First over the pole" over inngangsdørene. Så du trenger ikke kalle eldre flymodeller for "gammelt ræl"...

det kan godthende du får en DC-7c men den formen er ikke mye brukt så langt men jeg tar en jeg.

Jeg ser på fly som et verktøy, et stykke utstyr og ikke som et kunstverk, å si "nedverdigende" ting om fly er ganske daglidags for meg siden jeg har et litt annet forhold til dem, jeg synes MD-80 er noe gammalt ræl og at en ERJ 170 er et håpløst upraktisk fly, f.eks. Men jeg ser det sikkert fra et annet ståsted enn deg :)
 
Det er jo lenge siden Andrew har gitt ut SAS åttere, jeg kunne tenke meg en eller flere
varianter av serie -62 , jeg ..
 
Back
Top