Noen som vet årsaken til at SAS har operert med 330/340 ved flere anledninger den siste uken mellom CPH og LHR? SK505/506 har blitt operert med dette ved ett par ganger den siste uken og ogsp SK501/502
Er DET galt, og nå?
Husker gladruten til SAS på 80 tallet når de var på topp - da ble jeg "sendt" til og fra Stockholm hver 3 uke. Da var det ofte man havnet på DC 10 eller 747 som skulle videre eller fra NY. Husker opplevelsen av First Business Class i 50 minutter på 747en som alt for kort.
Mange av kortrutene til Singapore Airlines er også herlige hvor 777en så vidt rekker å flate ut..
SIN til CGK er en av dem , jeg har mange flighter her på C klasse , 1.5 timer med luksus.
For ikke snakke om SIN til KUL 1/2 time.
Fløy ikke BU SVG-OSL med B767 en liten stund?
Synes å huske at jeg har hørt noe slikt mens jeg jobbet i BU.
Og BA fløy fast LHR-FBU med B763.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.