Sånne mennesker finnes. Helt sant!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Sånne mennesker finnes. Helt sant!

No kidding!

https://amp.businessinsider.com/flight-attendant-united-airlines-day-in-the-life-2018-2

As it turns out, Robert "Bingo" Bingochea, a 63-year-old who has worked with United Airlines as a flight attendant for seven years, went to bed early that night, and he has already been awake for more than an hour by the time I finally bolt out of bed. He's had his morning coffee, watched some TV news, and checked the weather from his hotel room before I even clicked the lights on in my room.

Re: Sånne mennesker finnes. Helt sant!

Veldig kul artikkel og veldig kul fyr!!!

Å begynne som flight attendant på min alder er sprekt. Men ser det er en del gamlinger på bilder jeg ser fra utsjekk rundt omkring. Fikk selv invitasjon fra Delta om intervju for noen år siden, men bonden fra Mosjøen kom dem i forkjøpet. Det var jo til og med noen fra forumet som hadde fantasier om at Tommy777 og jeg kunne kappkjøre traller nedover midtgangene på 767’en til Køben .. :D

Fin artikkel. Kanskje han skulle bidratt med sitt syn på folk i Flyprat-tråden "NRK: Flyplassansatte blir truet og trakassert" ? ;)
"People are people, whether they're in first class or economy,"

Back