Sånn kler man seg ikke på et fly!

Status
Not open for further replies.

Concorde

BA Concorde Sep 1998
Sånn kler man seg ikke på et fly!

Passasjer ble utskjelt: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/05/502595.html

SAS gjør alt for å miste kunder:clap

Re: Sånn kler man seg ikke på et fly!

Uheldig situasjon... Hører jeg en dårlig dag på jobben eller?? :cry:

Egil

Betryggende å vite at passasjerene må ha klær på seg. :D

som infosjefen sier - -dette er ikke policy (moro å lese kommentarene under artiklen hver gang noen skriver noe om SAS). Heia Ola Dunk

Originally posted by CK

som infosjefen sier - -dette er ikke policy (moro å lese kommentarene under artiklen hver gang noen skriver noe om SAS). Heia Ola Dunk

Nesten like moro som å lese kommentarene til de som forsvarer SAS i ett og alt.

Noen mener fortsatt at det å fly er glamorøst, og at man skal kle seg deretter.
Men for folk flest (dvs. de som reiser med fly, og ikke jobber ombord), er det å fly et transportmiddel, hverken mer eller mindre.

IMM

Haha, for en IDIOT! Og disse her har ansvaret for sikkerheten til folk ombord. Betryggende med denne dømmekraften :cry:

Bekrefter det jeg alltid har sagt. Det finnes ingen varm og trivelig atmosfære ombord hos SK, dessverre. De prøver, men det blir for falskt. Savner gamle BU jeg. Besetningene fra distrikstbasene var virkelige gode. De er det heldigvis enda. Det finnes hederlige unntak og det gjelder intercont. Her blir man møtt på en virkelig god måte med trivelig besetning og god stemning.

Men det er vel ikke så morro å fly OSL-BOO.......

I have said it before, and I'll say it again..

Noen mennesker passer bare ikke for luftfart, og de burde blitt kastet rett ut, eller evt. ned på baken i en stilling hvor en ikke konfronterer pax...

Originally posted by MD11

Savner gamle BU jeg. Besetningene fra distrikstbasene var virkelige gode. De er det heldigvis enda.

Samme her, de gikk i bunad på 17 Mai:D

Det var da ikke måte på generalisering, heller...

Noen har fløyet alle SAS flyvninger siden oppstart...og da er det klart de kan komme med slike svar!

Nå må ikke forumdeltagerne begi seg inn på en "pissingcontest" om hvem som liker eller ikke liker SAS.
Infosjefen i SAS gir en grei forklaring og ferdig med det.
Personlig er jeg "så gammeldags" at jeg synes det er greit å være nogenlunde pen i klærne når man reiser og beveger seg i det offentlige rom. Jeg mener ikke at man skal reise i dress ei heller se ut som en lassaron.
Litt personlig forfengelighet er det ingen som tar skade av.
Jevnt over synes jeg det er mye pent å se som er en pryd for øye.Særlig av det kvinnelige kjønn.
Det er nok av svetteluktene mannfolk som trenger noen råd på øret som denne karen fikk av en velmennende SAS desse i dette tilfellet.

Originally posted by AirbusTero

Betryggende å vite at passasjerene må ha klær på seg. :D

Men det blir vel ikke så lenge!

Personlig går jeg bare å venter på at nye sikkerhetsregler tilsier at man ikke kan ha med seg håndbagasje og ikke ha på seg klær! Alt for sikkerheten!

Det er bare et tidsspørsmål! Belive me!!

BF:old

Originally posted by MD11

Bekrefter det jeg alltid har sagt. Det finnes ingen varm og trivelig atmosfære ombord hos SK, dessverre. De prøver, men det blir for falskt.

Den påstanden der er i bestefall misvisende. Selv fra den "eldre garde" i CAU har jeg opplevd vennlighet og glimt i øyet, men samtidig har jeg også opplevd lettere sure FA'er også, men mitt inntrykk er at de fleste er hyggelige

Det finnes alltid gråsoner, men jeg steiler definitivt når fok stiller opp i shorts, singlet og slippers (skjer heldigvis ikke alt for ofte)! Mulig jeg også er gammeldags, men da viser man utpreget mangel på respekt for medpassasjerer/-mennesker.

Generelt mener jeg at man faktisk ikke kan gå kledd akkurat som man vil til enhver tid. Forøvrig observerer jeg, med ujevne mellomrom, også uniformert personell som har veldig lite respekt for uniformen og det faktum at man representerer arbeidsgiver og ikke seg selv. Eks. mannlig pilot med hestehale. Grøss og gru!

Cloudius

Status
Not open for further replies.
Back