• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Samletråden for interessante flyrelaterte videoer (Youtube med mer)

Re: Samletråden for interessante flyrelaterte videoer (Youtube med mer)

Han klarer jeg rett og slett ikke høre på.:drunk:

Mye interessante videoer fra Wendover men ganske slitsom å høre på kan jeg være enig i. Men innholdet er lærerikt syns jeg.

Elsker Casey Neistat sine flyvideoer. Anbefaler også "48 hours of travel insanity". Ser den 3-4 ganger i året hehe!

Vh
Espen Garman
Marked, Besteforbrukslån.no

Twitter-profilen Captain Brent legger ut mange interessante videoer, bilder og avisklipp fra UKs flyhistorie, for eksempel denne om BOAC sin første 747-tur til SYD den 6.12.1971:
https://twitter.com/Birdseed501/status/1493515751298416640

Twitter forsøker å tvinge folk inn på en konto, men kan faktisk lage en bare få få notifications når denne kontoen legger ut ny content.

Been there, done that. Forskjellen var annen flytype og litt friskere temperatur i Teruel en tidlig februar morgen. Og en laaang flytur til Taipei. Den gangen fortsatt over Russland.

Back