• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Salig söndag!

Savipix

ScanFlyer Rusty
Goood Söndag!

Tydligen uppe före EB, men det kanske inte räknas när man inte lagt sig efter fest nummer två i helgen.

Här är det strax buss för flytog mot Gardermoen och därefter via Amsterdam till Mumbai.

Uppgraderingsgudarna har varit på min sida så det blir en behaglig tur i 01C och 4A.

Ha en flott söndag var än du är!

Fin søndag (formiddag) fra Ris;-) Stille og rolig før kofferten skal pakkes og turen går til OSL og DY til Ålesund. Høstmøte med kollegaer fra resten av Norge i 2 dager. Nyt i vei:-)

God dag fra Pattaya.

Her verker magen etter tidenes latterkrampe når en i reisefølge skulle filme utenfor inngangen til en Bollywood klubb hvor det var så mye distraherende lys at han snublet og falt i vannfontenen. Til vår store overraskelse så var den dyp så hele fyren var under vann og han er 185cm høy.

Ellers, er det siste dagen/kvelden her i distriktet. Må få booket en taxi i løpet av dagen så vi kommer oss videre i morgen når det er utsjekk

Morn fra Tønsberg. Ingen risiko for at man sover bort søndagen her, og nå venter man bare på at bakeren skal våkne så deigen i kjøleskapet kan bli transformert til nystekte rundstykker

God farsdag. Mine herlige barn «overrasket» meg med fine tegninger og lett frokost på sengen. De klarte ikke å holde så bra på hemmeligheten, men jeg satte veldig pris på det.

Good mornings! Mer normale forhold i frokostsalen i dag, heldigvis.

Snart går turen ut i bøgda for et par dagers avslapning før turen går hjemover.

Morn fra Kristiansund. Her kunne jeg sjekke inn en random person på ruten OSL - DUB.
SAS IT har muligens tatt over sms greiene.

Skulle seff kansellert, for ingen burde dratt ned til slike plasser, men valgte å være snill.

Vær snill du også, ha en fin en!

Hepp fra Knausen. Her ble man "vekket" med donuts, kaffe, sang og noen fine kort. De hadde også handlet inn boxere, Reeses og Diet Dr Pepper
:) . Langfrokosten er akkurat ferdig og det skal øvelseskjøres mens FruS er på tennis. Fremdeles 20% manflu, men baccalaoen skal fremdeles ferdigstilles. Søndager ass..

God søndag fra Haugesund. Treningsøkt med opphavet unnagjort. Familiemiddag om noen timer med kjøttgryte fra Burgund. Akkurat sjekket inn på morgendagens SK315 til hovedstaden.

Hallo fra Lillestrøm. Slapp søndag og "København Lufthavn" på TV i bakgrunnen mens jeg leser SciFi.

Har sittet og lett etter hoteller i Odense fra onsdag til torsdag nå til uken. Det er rimelig kav umulig. Må kjøre helt over til Sjælland etter kveldsarr for å finne et normalt hotell med rom. Mon tro hva som foregår i byen.

Når det er sagt - ha en super søndag!

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Asker. Her har jeg alt rukket tur-retur Tønsberg med minstemann, som hadde hockeykamper der i dag. Farsdag hoppet vi over igjen, så jeg lot heller kona sove, mens jeg og minstemann listet oss ut i morges. Får vel komme meg ut på en løpetur før det blir mørkt. Ha en fin dag.

• Like
Reactions: EB
God ettermiddag fra hybelen i Bergen.
Også gårsdagens julebord med gutta ble perfekt og i dag sov jeg helt til 09:30.
Startet så dagen med tur i skauen , så innom opphavet på returen hvor kake og kaffe ble servert.
Nå skal en forsøke seg på en cowboy strekk før det blir en +12timers overtids vakt inne i hula.
Ha en flott søndag :)

Ettermiddagssolen fra strålende vær over noen dalførerpå vei til Ålesund. Smekkfulle 737 og bare 30 minutter forsinket. Blir vel kanskje baccalao her også….selv om det frister mere med en burger.

Back