Salg hos Norwegian fra 3.1 - hva kan vi forvente?

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
Ser at DY slår på stortromma og lover kanonpriser i sitt januarsalg som starter i morgen. Blir dette et "super-salg" mon tro? Spennende å se om de legger ut alle destinasjoner.

199,- innland og utland?
MASSE billige billetter fra Rygge!!

Det tar jo nesten av med salg hos Norwegian for tiden. Bare i høst har det vært fire 199-kr. kampanjer, i tillegg til Ukens priskupp. De har tydeligvis stor gevinst på disse kampanjene. Mange billige utreiser og dyre hjemreiser. Men sikkert mulig å få tak i rimelige rundreiser om man er litt fleksibel på datoene. Tipper det blir mange billetter fra Rygge. Nå er det bare en og en halv måned til første rute er i gang, og nå starter den virkelige prøvelsen for Norwegians Rygge-satsning.

199,- innland og utland?
MASSE billige billetter fra Rygge!!

Når vi er inne på Rygge.., noen som vet noe om andre operatører som skal satse der, eller sitter alle på gjerdet og venter og ser hvordan det går med Norwegian ?

...og aftenposten.no kjører stor gratisreklame som hovedsak på forsiden sin om at Norwegian har salg! Har ligget ute der i ca 1 time...noe merkelig spør du meg

Mange billige billetter ute nå, Norwegian har vært "snillere" enn ved de siste kampanjene. Selv nøyer jeg meg med en enkeltreise Oslo-Bergen på en søndag i februar. Positivt at de legger ut billigbilletter også på søndager - da det som regel koster noen hundrelapper mer å reise innenriks.

Back