Safety On Board Card

Iberworld

ScanFlyer Blue
Hei alle sammen!
Noen som har noen gamle Safety On Board Card som dere vil kvitte dere med??
Ønsker meg helst Braathans S.A.F.E 737-200 eller noe..
Min samling består av disse:
737-300 Norwegian
737-800 Air Europa
A321 Lufthansa

Ikke så mange, men er det jeg har for tia...

Re: Safety On Board Card-

Tror ikke akkurat noen vil gi fra seg noen som helst orginle Braathens safe safety on board, de er såpass mye "verdt". Men noen kan helt sikkert scanne inn til deg.

Akkuratt det jeg tenkte på... ,,, Men det var bare ett ønske;) Noen som har noen andre? :)

Jeg har AA Super 80.
Braathens 737-500 (den med spyttklysa...)
og Continental DC-10

Noen som byr? hehe

Leorim: "All PR er god PR"

Det tror jeg nok flyselskapene er uenig med deg i når det gjelder dette. Hadde det enda stått: Ta gjerne med deg denne hjem, som på Scanorama, så hadde saken vært en annen. Dette er tyveri i samme grad som det å ta med seg setebeltet.

Forsvinner mange nok og selskapet ikke kan etterfylle på utestasjon , så kommer tilsynet på inspeksjon... :(

Forsvinner mange nok og selskapet ikke kan etterfylle på utestasjon , så kommer tilsynet på inspeksjon... :(

Netopp.. Det skaper forferdelig mye arbeid for oss som må gå over cabin for å sjekke at disse er på plass. De som stjeler disse skulle blitt ringt opp i 4 tiden en lørdags natt for å komme å se over en 738 cabin. Dette er veldig unødvendig, for det går sikkert ant å få en, istede for å stjele. Morsomt helt til en pax må stå igjen, fordi det mangler et card.

gjør som meg.. send mail til selskapet.
Jeg fikk: av Thomas cook scandinavia. De kom faktisk idag. og sendte mail på Søndag
a320
a321
a330

LOL .. godt jobbet! Hyggelig å høre at det fortsatt finnes selskaper som tar seg råd til slikt.

Nå har jeg sendt e post til disse selskapene om jeg kan få safety card
Norwegian, SAS. Danish Air Transport, Cimber Air, MyTravel Airways, Direktflyg, FlyNordic, TUIfly Nordic og Thomas Coock Airlines

Last edited:

Nå har jeg sendt e post til disse selskapene om jeg kan få safety card
Norwegian, SAS. Danish Air Transport, Cimber Air, MyTravel Airways, Direktflyg, FlyMe, FlyNordic, TUIfly Nordic og Thomas Coock Airlines

FlyMe eksistere vel ikke lenger????

hei

Har 3 stykker som jeg fikk via noen i familien for lenge siden, sikkert en slem onkel, har faktisk ikke 'rappet'
dem selv.

Det er sas 'janne farger md81-82-83' og scanair tror jeg eller premiair dc10
og braathens 737-2 gamle farger

Disse kan sendes eller hentes hos meg i oslo.
Skal ikke ha noe for dem

hilsen sseas

hei

Har 3 stykker som jeg fikk via noen i familien for lenge siden, sikkert en slem onkel, har faktisk ikke 'rappet'
dem selv.

Skal ikke ha noe for dem

hilsen sseas
Jatakk !!! Du har PM

hei

dem selv.

Skal ikke ha noe for dem

hilsen sseas

Ja takk vil gjerne ha en jeg og hvis det er mer igjen

Last edited:
Back