Mulig...., men hvis det finnes ett eneste eksemplar av arten homo sapiens som er villig til å punge ut $800,- ++ for det bakelittrattet der....., ja da......
Jeg trodde det var snakk om et lastebilratt siden det stod SAAB Scania i overskriften.Men flyet som dette salgsobjektet tilhører er en SAAB 90 A-2 Scandia.
Jeg trodde det var snakk om et lastebilratt siden det står SAAB Scania i overskriften.Men flyet som dette salgsobjektet tilhører er en SAAB 90 A-2 Scandia.
Joda, jeg visste det. Uansett, det gjør ikke saken bedre....
(Men, det er etter mitt syn da. En iherdig samler uten kone og barn ser det sikkert på en annen måte....:colgate: ).
Nå sitter jeg inne med noen forvridde deler og annet snacks fra en Ju-88 som styrtet i fjellsiden på Tustna på Nordmøre i 1944 (tror jeg det var), men å begynne å selge dette ut på webben for utenomjordiske priser, er langt forbi det jeg står for.....
Noen av delene, bl.a. en propellerspinner, er gitt vederlagsfritt til Bodø Luftfartshistoriske Forening, som jeg er medlem av, og det kunne altså ikke falle meg inn å ta betalt for dette....
Men, det er meg da. Andre har kanskje andre meninger.....