• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Så varr’e torsdag!

KnutW

ScanFlyer Rusty
Medlem
Ai ai ai! Da er lutefisksesongen i gang, og jeg er litt sliten allerede… Det ble nok litt for mye..eh… ertestuing. Må lære meg å være litt mer forsiktig med grønnsaker.

Nuvel! Best torsdag til alle.

Attachments

• IMG_6991.webp
    IMG_6991.webp
    136.3 KB · Views: 18
Beste torsdag er den som har en følelse av fredag…Arneiidet nok timer denne uken også - så i morgen blir det fri. Kaffe, forum og nyheter før turen går opp til toppen av byen. Nyt torsdagen.

Morn fra Tønsberg. Snart avreise stasjonen hvor jeg satser på at det går et tog. Det gjør det nemlig ikke hele veien hjem fra julebord på fredag...
Nytt ID-kort må skaffes i dag, og når man allikevel er på jobb i Drammen er det mye enklere å ordne der fremfor å måtte reise til Torp her hjemme

Last edited:
God morgen fra Kåre’s i Pattaya.

Vært en uke på f…a, eg mener ferie og det kjennes. Nesten som jeg gleder meg til hjemreisen for å få slappet av litt.

Resten av uværet som herjet Cebu ser ut til å gå lengre nord enn først antatt og det lover bra for den videre ferien.

God helg

God morgen fra gymmet på kontoret. Nydelig event med Bolaget i går og vi traff på andre forsøket (Dukket også opp på mandag ved en feiltagelse som endte med middag istedenfor) Mor skal ut i dag også, så da er det film/kosekveld med arvingene.

God morgen fra KL702. Frokost over Spania etter nesten syv timers god søvn. Jeg liker KLM - smil og lave skuldre.

View attachment 57489
Og imens du er på vej fra Bueños Aires Ezeiza amigo. Så er næste tur den anden vej blevet booket. Dog ombord på AV19 fra BCN til Bogotá :-) Afgang 29. December, y llegar Bogotá el 30. Decembre. Nuvel. Klokken er blevet 7.48, som desværre ikke er den flytype, der i dagens anledning ikke fragtede dig, eller bliver den flytype der skal fragte mig :-(

God dag til alle der ude :-)

(Jeg var distraheret ved kaffemaskinen på 7.47 her til morgen. Så det blev dronningens efterfølger).

God morgen fra gymmet på kontoret. Nydelig event med Bolaget i går og vi traff på andre forsøket (Dukket også opp på mandag ved en feiltagelse som endte med middag istedenfor) Mor skal ut i dag også, så da er det film/kosekveld med arvingene.
Godt du bommet på dagen, trodde jeg bare var på et b-lag siden jeg ikke var invitert på mandag.

God morgen fra Stjørdal. "Scandic Helvete" siden Radisson blu kostet 2000kr mer for 7 timers opphokd. Funker fint å gå bort dit på 10 min fra gate. Frokost også fin selv om to hakk under Nidelven.

Nærmere byen mot lunsjtider.

God morgen fra kontoret på Ensjø,
Litt frokost før man fyrer opp litt kaffe, har utvidet stillingstittelen og er også blitt lokal barista. Kan ikke påstå at jeg lager best kaffe, men den går ned.
Ellers så har man fått sjekket opp litt ymse sendinger som er på vift, og høydepunktet var pakken vi hentet i Oslo sentrum i går kl 09, nå nærmer seg Rio på LH500. Faktisk på høyde med det beste i utlandet.
I ettermiddag blir det å rydde litt i garasjen, ennå litt på den trange siden så en god undskyldning for å få ryddet litt opp

God torsdag ønskes

S

Happi Torsday! Her på Vettre er det grått og trist, men har fått meg kaffe og frokost. Sov fra 10 til 7, så da er nok døgnvillheten ute av kroppen. Rolig dag med familien før jeg flytter KO til en plass i Oslo i morgen.

Mornings fra kontoret. Lettere kaotisk for å få inn tallene, men går seg vel til. Foreldrekamp på fotballen til eldstemann i kveld, knuser barna i hvertfall i hodestyrken. Ha en fin dag.

Morn fra OSL , nettopp ankommet med 4008. En rask frokost i SAS loungen før jeg setter meg på "jernhesten" inn til Lysaker og møter i HO på FBU.
I kveld besøk hos familieoverhodet på Jar.

Ha en flott torsdag.

Stusset også da du skrev at du skulle på SK-event på mandag. Leser noen rapporter fra gårsdagen og det ser ut som det var et hyggelig arrangement og at det går greit med bolaget. Kommer det lifetime Diamond?

Stusset også da du skrev at du skulle på SK-event på mandag. Leser noen rapporter fra gårsdagen og det ser ut som det var et hyggelig arrangement og at det går greit med bolaget. Kommer det lifetime Diamond?
Katta er vel ute av sekken - så ja, nå blir det livstid diamant. Du var savnet der.
:)

Morn fra Nordverst. Grått og fuktig og måtte telefonere SAS for å kansellere tur. Men men, utmerket gård kveld :)

God formiddag fra Stavanger.
Har egentlig fri, men dagen startet på gamle kontoret på Sola 05:30 i morges, men nå har jeg klart å komme meg hjem igjen.
Straks blir det en tur innom å hilse på yngste tilskudd før det blir et teams møte kl.13:00.
Ha en flott torsdag :)

Back