• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Så var'e filmen...

Re: Så var'e filmen...

Mycket bra :clap

Jeg limte linken inn i divx som Leonard rådet meg til- Takk!! Hvis noen har et råd om hvordan kvitte meg med hele WinMedPlayer og sette inn VLC/divx som "default/standard" hadde det vert flott.
Blir lei av den windows saken som alltid skal sprette opp, men som ikke funker allikavel

Originally posted by ENGM RAMP

For info så fylte den ifølge fuelingselskapet på GM nærmere 90 000 liter fuel....

Shitt pomfritt, lurer på hva denne "regningen" kom på? (sett bort fra "liv og helse-delen") Ble vel en rimelig "dyr" mellomlanding, først dumpingen av all den fuelen - og så tanke suppe på OSL. I tillegg kommer landingsavgifter osv.

Takker folkens!

Hva slags kamera er brukt på å spille inn dette ?

SONY HDR HC3 HDV1080 MiniDV ble brukt, recorda i full HD format, men om jeg skulle compila filen i HD ville denne snutten blitt 200MB.

Back