Så var påsken over for i år

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Så var påsken over for i år

Deler av siste påskedag ble tilbrakt på plattformen sammen med Steinar (Grindstein), Lennart(MD95), Jan (JanSev) og Åsmund. Et meget hyggelig sammvær for å si det slik. Dagens bilde serie er vel mest for å formidle mangfoldet på Osl, men desverre uten bredbuksfly.

IMG_7077.jpg

Denne gikk på morgenen, kjørte kona på jobb og kamera er med.

IMG_7091.jpg

Svensken Evert T..... ja, hvordan skrives det nå? er på halen til LN-NOV

IMG_7099.jpg

LN-NOJ som er siste tilskudd drar hjulene inn

IMG_7106.jpg

Finnair med riktig flytype i dag.

IMG_7109.jpg

LN-FAN er det et gammelt Coast Air fly?

IMG_7114.jpg

OY-CIU

IMG_7145.jpg

LN-WIP

IMG_7152.jpg

Lett på tå er TF-FIA

IMG_7178.jpg

Et elendig bildet, Conver og Airbus

IMG_7120.jpg

Austrian med A319, ikke en dårlig erstatning for F70/100

IMG_7132.jpg

Ut på lufterur..

IMG_7138.jpg

IMG_7163.jpg

IMG_7169.jpg

IMG_7191.jpg

Dagens lengste var denne B757-300 4X-BAU

IMG_7174.jpg

SAS hadde bare 737 den tiden jeg var på plattformen og de tilhører i aller høyeste grad med. Håper bildene faller i smak.

Re: Så var påsken over for i år

Flott serie!

OE-LDE fløy jeg faktisk 8 februar fra BRU til VIE! :D Gøy å se den på norsk jord..:D

Jeg er mest imponert over at du ikke går lei Stein, du må jo være verdens mest trofaste spotter :P

Jeg er mest imponert over at du ikke går lei Stein, du må jo være verdens mest trofaste spotter :P

Du vet en glødene innteresse og hyggelige tilbakemeldinger, og ikke minst det fine spotter miljøet her på Osl gjør alle turene like hyggelig. Mangfoldet av flytyper og mange fine muligheter rundt flyplassen. Det hender vel at jeg går litt lei innimellom, men så kommer det et spennende fly som jeg gjerne vil ha med og da er det gjort :D Kamera er stortsett alltid med så....

Back