Så var det torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Så var det torsdag morgen

Velkommen i klubben (for du har vel meldt deg inn i Klubb Alfa Romeo Morten?). Nå gjelder det bare å overholde hilseplikten... Tut og kjør!

God dag fra Majorstua. Jobb, jobb og jobb. Med 2 syke og 2 på avspasering i staben blir det ikke mange igjen. Kanksje jeg skal gjøre en ny vri: Jobbe 13 til 13, 24 timer i strekk? :drunk:

Da har helgen begynt:D Nå venter jeg bare på at Swiss skal åpne innsjekk/bagdrop her på OSL, så jeg kan komme meg opp i loungen....imens får jeg sitte på Bar(t) å drikke.

Dagen har jeg tilbrakt på Oslo Plaza med CRM-seminar. Det er Oslo Military Tatoo, så vi fikk tidvis underholdning av sekkepiper fra utsida. Nå har noen bestemt at det skal grilles, og været kunne jo vært verre, ihvertfall litt.

Da har helgen begynt:D Nå venter jeg bare på at Swiss skal åpne innsjekk/bagdrop her på OSL, så jeg kan komme meg opp i loungen....imens får jeg sitte på Bar(t) å drikke.

Øy H, ingen kø, god tur.

Tilbake i København fikk man kommet seg til legen igjen - som slår fast at akilleshælens senebetennelse ikke er kurrert efter tre uker - og at det kan da både åtte - og tolv- uker til... Nå skal jeg visst benytte kaldeomslag fire ganger om dagen - eller så ofte jeg gidder, samt salve - og fortsatt treningspermisjon. Fryktelig irriterende med null trening.

Ellers nærmer eksamen seg, så vi får heller fokusere på lesing her!

Fikk nydelig fisk på air baltic på vei ned. Absolutt ett selskap å legge merke til i fremtiden!

God formiddag fra Tårnet :)Det er fortsatt ikke VELDIG vår å spore her oppe med pluss 1 grad i morges kl. 07. Formiddagen tilbringes her oppe før tidlig ettermiddag skal tilbringes i pur lykke og glede når jeg skal hente ut min nye bil, og med det blir vi vel 4 eller 5 medlemmer med samme bilmerke innpå forumet....Oh joy! :)

Vi er 5 i skrivende stund, med mindre det finnes "skapalfistaer" her inne da.

EB, Trety, ENGM Ramp, Prince Charming samt undertegnede. Snart treff i Sjøflyhavna?

Back