Så var det slutt for Gardermoen Airport Parkering

SK917

ScanFlyer Blue
Så var det slutt for Gardermoen Airport Parkering

alias GT Parkering.....

VIKTIG INFORMASJON TIL VÅRE KUNDER
På grunn av endrede rammebetingelser på OSL og Europark sine kortidsparkeringer må Airport Parkering Gardermoen AS omstrukturere driften. Vi ser det derfor som nødvendig å stenge vår tjeneste for nye bestillinger en periode. Dette da vi på nåværende tidspunkt ikke har kapasitet til å håndtere det antall bestillinger som kommer inn. Vi beklager på det sterkeste.

konkurs i dag ser det ut for.....

Re: Så var det slutt for Gardermoen Airport Parkering....

Har ikke GT-parkering gått konkurs tidligere også?

Skal vi starte opp ny business? Parkering lukter penger.

Vil vel heller si det stinker........

Ja, dersom man går dette selskapet etter i sømmene så finner man at det er samme personer eller slektninger av disse personene som står som ansvarlig i disse NUF'ene.
Dette er kjeltringstreker fra A til Å......
Det er blitt brukt kreative bokføringsmetoder for å dra så mye penger og tjenester ut av virksomheten som mulig før ubetalte fakturaer kom og tok de.
Nå har de gjort samme sprell tre ganger på OSL Vest og selv ilagt karantenetid har ikke stoppet de.....

Re: Så var det slutt for Gardermoen Airport Parkering...

Når du ikke klarer å få et parkeringsselskap til å går rundt på Gardermoen så har du problemer.

Jeg har for øvrig svært dårlig erfaringer med de og vil savne de minimalt. De er (var) uhøflige i alle ledd og når du skulle få bilen levert nypolert fikk du bilen etter å ha ventet en time (da upolert) og en elendig kverulering om at du skal egentlig komme hjem om to dager selv om din kvittering viser dagens dato.

Klage ble sendt to ganger - og intet svar.

Trist for de ansatte, men flott å bli kvitt slike bedrifter i Norge.

Hvordan det?

Tenkte bare hvis du hadde levert bilen der også ventet du å få den levert foran terminalen når du kom fra ferie men ingen dukker opp med bilen pga konkursen.... Hvor er nøkkelen osv....

Det er blitt brukt kreative bokføringsmetoder for å dra så mye penger og tjenester ut av virksomheten som mulig før ubetalte fakturaer kom og tok de.
.

Ikke at jeg tviler, men siden det er litt småsterke påstander så har du kanskje fakta/kilder for påstanden?

Har du konkursboet? ;)

Hehe, nei. Jeg vil tippe det er en akershusbasert advokat som har det boet.

Boer vi har utenfor Oslo er som oftest større virksomheter eller børsnoterte selskaper som trenger bobestyrere med større kapasitet og ekspertise.

Tenkte bare hvis du hadde levert bilen der også ventet du å få den levert foran terminalen når du kom fra ferie men ingen dukker opp med bilen pga konkursen.... Hvor er nøkkelen osv....
Ser den! Sikkert en del plunder ved ankomst for de som måtte ha bilen der. En praktisk utfordring for bobestyreren ;)

Får vel vente med den uttalelsen til du har lest den foreløpige innberetningen....?

Last edited:
Re: Så var det slutt for Gardermoen Airport Parkering

det blir alltid så mange spekulasjoner og rykter rundt konkurser. uten at folk vet hva sannheten egentlig er!
dette selskapet var IKKE ett NUF-selskap. det var ett AS, med ett temmelig sterkt styre.. om du hadde lest inne på brreg.no
det kan være mange årsaker til denne konkursen, ikke nødvendigvis at de har tatt ut mest mulig penger! og de hadde ingenting med de tidligere konkursene av de andre selskapene på gardermoen å gjøre. sånn til info...

men klart trist for både de ansatte, eierene og ikke minst kundene deres

Ikke at jeg tviler, men siden det er litt småsterke påstander så har du kanskje fakta/kilder for påstanden?

Jeg flyr i et helikopterselskap og har hatt gleden av å fly to ubetalte turer for denne gjengen. Når blårussen i selskapet vårt nå har forsøkt å innkreve utestående beløp har jeg fått litt innsyn i "våre" papirer, saksgang og hvem noen av de andre i samme situasjon som vi er. Helikopterturer til femsifrede beløp skulle belastes firma, og dette var IKKE jobbreise eller representasjon.
De andre kundeforholdene jeg fikk litt innsyn i, velger jeg ikke å kommentere her...

Parkering og allokering, vet om noen som kan ta over GT :colgate:

det blir alltid så mange spekulasjoner og rykter rundt konkurser. uten at folk vet hva sannheten egentlig er!
dette selskapet var IKKE ett NUF-selskap. det var ett AS, med ett temmelig sterkt styre.. om du hadde lest inne på brreg.no
det kan være mange årsaker til denne konkursen, ikke nødvendigvis at de har tatt ut mest mulig penger! og de hadde ingenting med de tidligere konkursene av de andre selskapene på gardermoen å gjøre. sånn til info...

men klart trist for både de ansatte, eierene og ikke minst kundene deres

Helt korrekt et AS, var litt kjapp i vendingen der.....
Og helt enig i at dette er kjedelig for alle ansatte!
At det ikke var relasjoner i de tre selskapene er jeg ikke enig i....

og de hadde ingenting med de tidligere konkursene av de andre selskapene på gardermoen å gjøre

Vel vel kanskje en sannhet med visse modifikasjoner det der...men uansett det går vel litt på at det er endringer hos OSL iht til parkeringsløsningene ved terminalen....

Jeg flyr i et helikopterselskap og har hatt gleden av å fly to ubetalte turer for denne gjengen. Når blårussen i selskapet vårt nå har forsøkt å innkreve utestående beløp har jeg fått litt innsyn i "våre" papirer, saksgang og hvem noen av de andre i samme situasjon som vi er. Helikopterturer til femsifrede beløp skulle belastes firma, og dette var IKKE jobbreise eller representasjon.
De andre kundeforholdene jeg fikk litt innsyn i, velger jeg ikke å kommentere her...

airport parkering har da aldri hatt noen helikopterturer! sånn til info... men ja jeg vet at det forrige selskapet som gikk konkurs hadde det. men de har ingenting med denne saken å gjøre. men det er slettes ikke rart det blir mye forvirring og ekstra negativitet når flere ulike konkurser fra flere ulike selskaper blandes sammen!...

ikke gjør dette verre enn hva det er, spesielt ikke når dere ikke kjenner faktaene...

Back