Så har man prøv det også - Sofitel LHR T5 (inkl. OSL-LHR med BA)

Re: Så har man prøv det også - Sofitel LHR T5 (inkl. OSL-LHR med BA)

De fleste kjedehoteller, beregnet på forretningsreisende er sterile og upersonlige.

Det virker som et noe lnude standard forretningshotell, og nesten helt greitt. Ut i fra hva jeg liker å henge meg opp i på hoteller så virker det som følgende ting ikke stemmer med mine ønsker:

- kaldt baderomsgulv. Sånt kan gjøre meg grundig morragretten, men mer om det i en annen trip rapport. ;)

- tom minibar. Det er ikke ofte jeg bruker minibar, men innimellom er det greitt å ha.

- tv som er klistret fast i sengen og ikke kan sees fra pulten uten å vri nakken. Hva kanaler de har står det lite om, men så lenge man har BBC World, Discovery og NetGeo så er jeg lykkelig.

Ellers er det jeg bruker innimellom room-service og her finnes det jaggu mye variasjon mellom hoteller som kaller seg "5 stjerners".

Men sånn flyplass-hotell så langt så er det Crowne Plaza i nye T3 i Singa som er min favoritt, de har rom på 35-40kvm, og gaske bra fasiliteter både på rommet og ute.

-A

Såpestykke, sjampo og balsam. Når skal de innse at en liten tube tannkrem hadde vært kjekt?

Skrev Discus lenger opp. Meget godt poeng, saerlig med dagens vaeskeregler.

Har bodd paa 2 Hyatt de siste to ukene, begge har naa begynt aa legge en bra size tannkremtube av godt merke paa ramma.

Kom godt med i dag paa morra, fordi jeg glemte seff tannkremen hjemme

På de aller fleste hoteller kan vel conciergen fikse trannkrem og tannbørste?

På de aller fleste hoteller kan vel conciergen fikse trannkrem og tannbørste?

Selvsagt. Det hadde Discus faatt dersom han hadde spurt.
Da jeg sjekket ut I dag, spurte jeg og alle rom paa alle Hyatt har faktisk naa tannkrem

Hos Sofitel over alt I verden faar du gratis vann paa flaske, Voss eller Evian her I usa. Ring ned og de bringer opp mer!

Var vel Hamptons i Chicago, som hadde det både det ene og det andre, om man spurte.. (Og det er vel "bare" tre-stjerners.."

Resepsjonen ble redningen da kameraten min følte for å ta skjegget, og ikke hadde med barberhøvel..

Hos Sofitel over alt I verden faar du gratis vann paa flaske, Voss eller Evian her I usa. Ring ned og de bringer opp mer!

Det visste jeg ikke, men det er jo veldig veldig bra og burde være et eksempel til etterfølgelse.^_^

Var vel Hamptons i Chicago, som hadde det både det ene og det andre, om man spurte.. (Og det er vel "bare" tre-stjerners.."

Resepsjonen ble redningen da kameraten min følte for å ta skjegget, og ikke hadde med barberhøvel..

Helt normalt I US and A, men ikke noedvendigvis I Europa

Har forøvrig også bodd på et sted i Chicago hvor det hvertfall ikke manglet shampo :D

Har forøvrig også bodd på et sted i Chicago hvor det hvertfall ikke manglet shampo :D

He he... Jeg ble faktisk drittlei av aa ha en sillion shampoflasker over hele huset saa jeg kasta en masse av dem i soepla for ett par uker siden :p

Og paa forrige fredag kom kjerringa hjem med ett nytt lass :(

Konkurrentanalyse visstnok... Igjen

Marriot i Toronto, en snau ukes oppsamling

Attachments

• Dsc_4888.jpg
    Dsc_4888.jpg
    27.1 KB · Views: 177

Helt normalt I US and A, men ikke noedvendigvis I Europa

Selv i Europa må man vel kunne regne med å få en barberhøvel av laber kvalitet og en form for skum. Jeg har trengt dette mer enn en gang og aldri vært noe problem. (vil dog mene Radisson SAS godt kunne spandert et par øre mer på høvelen sin. Den er virkelig engangs, om ikke halvgangs....)

Selv i Europa må man vel kunne regne med å få en barberhøvel av laber kvalitet og en form for skum. Jeg har trengt dette mer enn en gang og aldri vært noe problem. (vil dog mene Radisson SAS godt kunne spandert et par øre mer på høvelen sin. Den er virkelig engangs, om ikke halvgangs....)

Kommer helt an paa.. Vil ikke kalle Radisson SAS sitt barberutstyr for skum, det er en krem som er helt grusom sammen med hoevelen du beskriver er det en meget ubehagelig opplevelse.

Ikke tale om at jeg barberer meg med Radisson SAS sine hotellting, blir heller en tur paa 7-11/Shell/etc

Sant nok, er vel en krem. (sist endte jeg med å kjøpe fire stykk gillette engangshøvler med tre blad som faktisk er meget gode, spesielt til "engangs" å være).

Ville kanskje ikke forventet det på et motel, men et tre stjerners byhotell må vel ha sånt...

Wilkinson fungerer som maks krisehøvel, og jeg har lært noen nye ord hver gang jeg har forsøkt å bruke de.

I år har vi hatt to flyplasshotell opphold på hneholdsvis Sheraton i FRA og Sofitel ATH.

Flotte hotell, men siden vi ved begge hotell sjekket inn sent hadde de bare røykerom !

Det oste sur tobakk både i korridorer og rom på begge steder. Helt jævlig.:(

Nå må disse topphotellene snart oppfatte at dde bør forby røyking i alle rom.:exclaimation.

Har en mistanke også at røykerene velger ikke-røykrom for lufta og heller snikrøyker der.....

Har booket et standard rom på dette hotellet. fordelen med at det ligger i tilknytning til T5 ble for stor til at jeg orket tanken på Bath Road.
Men at det koster £89 stemmer ikke. Det blir £105 med skatter og avgifter.

Har booket et standard rom på dette hotellet. fordelen med at det ligger i tilknytning til T5 ble for stor til at jeg orket tanken på Bath Road.
Men at det koster £89 stemmer ikke. Det blir £105 med skatter og avgifter.

Da ser vi frem til en rapport fra deg ogsaa :)

Har ikke så mye mer å legge til enn det Discus har kommet med.
Men det mest bemerkelsesverdige var hvor vanskelig det var å finne fram på hotellet.
At romnummeret begynte på 5 betydde ikke at rommet var i 5. etasje. Nei, det var i seksjon 4, hvornå det enn var. Hadde jeg ikke blitt fulgt til rommet av (en masete) bellboy, hadde jeg ikke funnet fram selv. Og det lysstemet på rommet/badet... det var et kapittel for seg.
Ellers var hotellet ganske greit, og når man kun har betalt £102 har man vel ikke lov til å klage for mye. Men hotellet mangelt totalt sjarm, og den eneste klare fordelene med dette hotellet foran de andre er at den ligger nesten inne i terminalen (T5).

Back