Originally posted by EB
...hos Starbucks kan du vel også få kaffe fra Kenya!
Originally posted by EB
Tror jeg så gjerne... Skulle gjerne vært i Kenya...
Originally posted by LCH
Noen som vet hevm som eier Starbucks på CPH? Er det Starbucks selv eller franchise? Med unntak av kaffebarene på SuperTarget og en annen kjede i USA har det vel hittil vært slik at Starbucks har eid alle utsalgene sine selv.
Originally posted by dc-8-63
Jeg vil gjette paa at Kastrup er en Franchise, det er sjelden aa se moekkete Starbucks blant deres egne utsalg....
Originally posted by Tommy777
Helt enig. Her i USA tror jeg aldri jeg har sett en møkkete/rotete Starbucks
Originally posted by dc-8-63
Starbucks har ogsaa Franchises i Barnes & Noble (hvor det faktisk er noe forskjell paa paa produktene og profilOriginally posted by LCH
Noen som vet hevm som eier Starbucks på CPH? Er det Starbucks selv eller franchise? Med unntak av kaffebarene på SuperTarget og en annen kjede i USA har det vel hittil vært slik at Starbucks har eid alle utsalgene sine selv.
Originally posted by LCH
Strengt tatt er vel ikke kaffebarene på Barnes & Nobles "ekte" Starbucks-sjapper. .
Koker opp til kaffekrig
NEW YORK (Dagbladet): USAs populære kaffegigant Starbucks har kastet sine markedsøyne på Norge. Selskapet som åpner tre nye kaffebarer hver dag, er kjent for å feie sine konkurrenter til side. Det kan brygge opp til kaffekrig.
Starbucks på vei til Norge
Den amerikanske kaffe-kjeden Starbucks forhandler med Narvesen om etablering i Norge, Sverige og Danmark.
Nu får kaffeelskerne endnu flere valgmuligheder i lufthavnen. På baggrund af Starbucks store popularitet etableres endnu en kaffebar – denne gang i Terminal 3 i transitområdet (området efter sikkerhedskontrollen).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.