• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Så er det fastsatt en dato!

Re: Så er det fastsatt en dato!

Gratulerer til FBU4EVER!
Støtter forslaget om fly og vin i SEA!

Gratulerer så mye Stein:cheers:

Godt mulig jeg tar turen via SEA når jeg skal hjem i fremtiden når du er bak spakene.

Lykke til, og nyt de siste mnd i en cockpit som ikke ser ut som en operasjonssal!

Ja, gratulerer så mye! :up:
Er det ikke samme rating på 340 og 330?
Det er vel en restriksjon om man ikke har teknisk kurs på begge?

Noen svar:
Det er ansiennitet som gjelder.Man leverer inn en "bidding" stort sett en gang i året,og så foregår utvalget etter önsket bidding.

Jeg går rett inn i venstre setet;en gang kaptein,alltid kaptein.

Ikke alle har utsjekk på begge varianter ettersom det er relativt få A330 i flåten.Det var det samme som gjaldt med kombinert MD-80 og -90 rating.

Fly-og-vin i SEA? Yess! Det fins mye god vin (og öl) i Washington State!:hi2

Hmm... det blir vel ikke noen tur nordover da... om ikke SAS begynner å legge inn vintertrening :sarc

Gratulerer, Stein. Spørsmålet blir hvor mange turer det blir til Kew på den måten!

Kyrre :)

Back