• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Så det Fredag

Re: Så det Fredag

God fredag morgen fra Ris. Første del av dagen tilbringes på hjemmekontoret og så er det klart for helgetur til Vegglifjell. Skiturer, mat og vin med gode venner...oppskriften på en meget bra helg.

God kveld fra FS Las Vegas. Veldig usikker på hva jeg tenkte når jeg booket dette mitt under CES. Det er ihvertfall ikke fakturerbart.

Men de har gode kyllingvinger så det er jo noe :)

Ha en fin en

God morgen fra Groruddalen, og her planlegges snart helgfri fra kl 14:00 - ingen flyvninger denne helgen/uken -

Ha en flott fredag videre.

Jan

God morgen. Venter på bil på service, glad jeg har familierabatt...

Noen som vet hvordan jeg fikser gratisbilletter til reiselivsmessen i Telenor Arena?

God kveld fra FS Las Vegas. Veldig usikker på hva jeg tenkte når jeg booket dette mitt under CES. Det er ihvertfall ikke fakturerbart.

Men de har gode kyllingvinger så det er jo noe :)

Ha en fin en

Hadde de enda hatt bonusprogram så hadde du dratt inn masse poeng høres det ut som. Regner med at Four Seasons ikke har avtale med viatrumf heller...

God dag fra kontoret. Her har jeg alt rukket både en kopp te og en kopp dårlig espresso. Det knastes i vei på Mail og i excel, men blir nok en ganske rolig dag etterhvert. Vurderer få gjort litt research da jeg trenger ny hodelykt. Ellers ser jeg frem til en øl eller to i sofaen i kveld. Ha en fin dag

Hau hau .. endelig nesten slutt på denne lange arbeidsuken. Kun sjarmøretappen igjen, så er det fire dagers langhelg.

Fin temperatur ute, men kaldfront på vei inn så i morgen på denne tiden vil det være 4-5 blå, skal man tro ekspertene ..

Registrerer at Store Hvite Sjef liker norske innvandrere. Så da liker han vel meg også, da .. Synd jeg ikke liker ham.

God ettermiddag fra Telenor Arena og Reiselivsmessen!

Vi er kommet godt i gang, og gleder oss til resten av helgen. Spesielt hyggelig skal det bli med Fly&Øl på Dubliner i morgen.

Nå er vi klar for å kjøre noen Kahoot konkurranser for folket som kommer innom. Mye folk allerede.

Skal du innom, så kom forbi og slå av en prat. Vi står med FinalCall på Singapore Airlines sin stand.

God helg ønskes!

Kvelden frå TOS. BN86..... Fann nesten ut korleis ein hamna i midtsete no. Gløymde å sjekke inn. Midtgang på rad 20 i smekk fullt fly får ein tole. Merke forskjellige beinplass frå fly til fly ja.

God fredag fra loungeløs på D11. Det står riktignok "Sky Priority" på boardingkortet mitt så jeg skal se om jeg kommer meg litt tidligere ombord. Nå skal flyet endelig til en skikkelig terminal på CGD, 2F og ikke den vanlige 2G borti et skogholt som nordmenn vanligvis blir avspist med. Videre skal turen gå med "Joon". Vet ikke helt om jeg skal regne det som årets første nye flyselskap. Videre blir det metro og tog for sent å komme seg til en ny destinasjon.

Ha en god en alle som skal gjøre noe nytt i helga.

Hadde de enda hatt bonusprogram så hadde du dratt inn masse poeng høres det ut som. Regner med at Four Seasons ikke har avtale med viatrumf heller...

Viatrumf jo. Via hotels.com.

Det var ikke så krise faktisk. Alt er jo dyrt nå og FS ligger litt unna allfarvei. Så billigere enn Venetian f.eks

Aargh.. sekken havnet 2 rader bak meg til tross for prioritert boarding. Ikke bra med kort transit og forsinket fly.

Har forresten med endel ekstra papir da jeg rakk en rask tur innom reiselivsmessa. Standen til Singapore Airline var tom.

Makan til forfrosne franskmenn. Først skal de deice motorene og så skal de deice vingene. Og de er allerede 25 min forsinket. Ikke bra.

Hoy aften fra Stavanger. Kontorering og skriving av reiseregning, søknad om nye reiser samt opprydning i mailboks var klart til lunsj. I dag var der også vinlotteri og kake, gevinst ble det også. Den skal smakes i kveld. I morgen går turen tilbake til Oslo og ser spesielt fram til Fly og Øl på Dubliners i morgen kveld. Vi sees vel?
Ha en flott aften :)

Makan til forfrosne franskmenn. Først skal de deice motorene og så skal de deice vingene. Og de er allerede 25 min forsinket. Ikke bra.

Bedre å gjøre jobben ordentlig og komme frem i ett stykke. Gardermoen er notorisk for is på viftebladene. Flott klima å legge hovedflyplassen til. Har ennå mareritt om første vinteren der oppe.

Back