Rykter om norwegian.no og langruter

Har hørt diverse sprø rykter angående norwegian.

1 De skal lease to boeing 777 for å kunne fly lengre en langt
2 De skal ha endret litt på avtalen med boeing angående noen 900 extended range istedenfor noen 800.
3 Kommer en meget stor nyhet i løpet av januar??? (Thailand eller USA !!!!!!)

Blir spennende og se hva som kommer og hva som eventuelt skjer med fly, destinasjoner og lignende.

Hva sier folket om dette har hvis noe stemmer??? Jeg håper at noe av det nevnte skjer!
 
Re: rykter om norwegian.no

hehe... virker ikke så veldig seriøs dette. Men jeg er sikker på at Norwegian vurderer flere langruter, fortrinnsvis Thailand. Så får vi se hva de finner du av når de har regnet på det og snakket med Boeing!
 
Re: rykter om norwegian.no

Skal de være -800 eller -900 så snakker vi om 787. Og ellers høres dette like sannsynlig ut som min lille spøk om å lease 767 og codeshare med SKNO. :)

-A
 
At det kommer en del nye ruter er det ingen tvil om... Men om det kommer 777 er vel ikke sikkert. Men 737-800 via Island til Nord Amerika - blir i allefall et meget godt alternativ til Icelandair.
 
3 Kommer en meget stor nyhet i løpet av januar??? (Thailand eller USA !!!!!!)

I løpet av januar 2009 som er veldig lenge til, eller mener du en annen måned?

Ryktene sier også at alt det nødvendige er på plass for å starte opp mot Brasil, hvor de flyr via Grand Canaria.
 
måtte det bare väre hold i disse ryktene. Jeg har uansett sagt i mange år at det garantert blir DY som blir först med å åpne for et skikkelig og bredt lang produkt fra Osl.
 
Re: rykter om norwegian.no

hehe... virker ikke så veldig seriøs dette. Men jeg er sikker på at Norwegian vurderer flere langruter, fortrinnsvis Thailand. Så får vi se hva de finner du av når de har regnet på det og snakket med Boeing!

Men historien gjentar seg FlightDeck. Jo större skeptisk på forumet, jo större sannsynlighet for at det blir en realitet;)
 
Jeg var først ute med å være skeptisk her, men jeg tviler ikke på at kommer det et "norsk" IC-produkt på OSL så er det DY som gjør det før SK. :)

Hvem vet, kansje vi ser FBU4EVER som kaptein på 777-200 i DY-farger før to år er omme? ;)

-A
 
DY skulle vel sammarbeide med Krabi AIrlines på Thailand - og bla. selge Krabi-billetter på norwegian.no

Personlig er jeg litt skeptisk til hvordan DXB skal lønne seg, når den ikke kan flyes med fullt fly. Blir det ikke max. 120 pax i forhold til vekt?
 
Disse ryktene har jeg også fått med meg. DXB ruten skal ikke flys med B738-800 men med annet materiell er også nevnt....men som sagt, rykter er rykter.
B777 er nevnt.
 
Men for å se dette fra andre enden: finnes der så mye ledige 777'er i sirkulasjon i markedet? Eller 767 eller noe som helst annet som fly langt uten å stirre for dypt ned i en tønne olje?

-A
 
Realistisk folks........
Er B757 så ikke et bedre alternativ en B777 ????....Er det ikke nemmere at få fat i B757
end i B777 ???

Og B757 har jo bevist at den kan bruges til Trans Atlant ruter...Se bare hvor mange
airlines der bruger den...CO,NWA,AA og US og der er jo flere...
Selv tror jeg på at DY kommer til at flyve oversøisk(det vil få SAS til at vågne op !!)
og mon ikke det bliver Nordamerika...ORD/BOS eller måske MSP....
Tror dog ikke at prisen for et sæde bliver billigt, altså under 1000 lappen

Hilsen
Ole
 
Jeg har selv hatt mistanke om en konvertering av deler 737-ordren til 787. I selskapet ryktes det samme og i tillegg er -900 nevnt. Det kommer en stor nyhet i april og jeg tror den nyheten er longhaul. Ryktene er nå så sterke at det er nødt for å være sant :-)
 
Realistisk folks........
Selv tror jeg på at DY kommer til at flyve oversøisk(det vil få SAS til at vågne op !!)

Nei, ikke dette heller ville få SAS til å våkne, ref CO til OSL, DL til CPH og DY til hvor som helst, og KL til AMS fra alle steder.

Tror dog ikke at prisen for et sæde bliver billigt, altså under 1000 lappen


Det har CO (non-stop) og KL (direkte) vist at er langt fra nødvendig. :)

-A
 
Back
Top